Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Vet ikke helt hvordan vi skal få det til å gå rundt frem til neste lønning.... 8800 skal dekke mat, bensin og underholdning, huff blir ikke noe særlig morroting å finne på frem til neste lønn :/ familie på 5... Anonymous poster hash: 14b8e...ae7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Tuller du? Anonymous poster hash: 3ddb2...3b7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Nei, det hørtes jævlig ut. At dere ikke skammer dere over å ha så lav inntekt. Anonymous poster hash: efaf8...4a2
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Hvis du ikke klarer deg med nesten 9 tusen i 3 uker så har du et problem. Særlig hvis alle de faste regningene er betalt og huslånet er trekt. Anonymous poster hash: eefa7...260
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Alt av regninger og lån er betalt men pengene flyr fort asså!! HI Anonymous poster hash: 14b8e...ae7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Har det verre enn deg 2400 igjen til 10 august, akkurat nok til 2,5 ukeshandling 👍 tror det skal gå akkurat.. Anonymous poster hash: eebb8...b41
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Dere har jo masse penger! Dere lå ikke dra på kino og sånt som koster en del (billett og snop). Ikke spis ute. Osv. Da vil dere nok ha penger til overs til slutt! Anonymous poster hash: 8603b...029
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Dette burde vel gå bra? Du har vel litt i skap, kjøleskap og fryser? Man må leve etter det man har og lage en plan. Bruk sunn fornuft. Det er liksom ikke da man bruker penger på : røyk, alkohol, gatekjøkkenmat, brus, kino o.l Anonymous poster hash: 1bba3...807
Monica Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Nå i denne varmen her, så er det bare å dra på stranda med barna, ha med mat og masse vann. Dere har råd til en is til hver av barna og. Prøv å vær veldig økonomiske til å starte med, så har dere heller litt ekstra siste uken. Synes det høres ut som bra med penger jeg da.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Hjelpes. Her har vi 4000 kr til akkurat det samme frem til 12 august og føler at vi har det helt greit. Lurer på hva folk bruker så mye penger på? Vi er 4 stykker. Rart om dere som bare er en mer føler at det ikke går med dobbelt så mye. Anonymous poster hash: 29ae3...7d4
Gjest lillehi Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Tror nok det skal gå veldig bra! Har en liten mistanke om et lite troll her😃
Gjest Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Du tuller??? Kjære vene, er da folk som har mye mindre å rutte med enn dette. SLutt å lek storkar om dere ikke klarer dere på 9000 kroner frem til den 12.aug!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Det er mer enn vi har i mnd. Vi har 5400kr til mat, klær og "underholdning" som du kaller det, her kaller vi det lek eller tur. Vi har tre barn;) Anonymous poster hash: 1a85d...516
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 Hæ? Ja synes virkelig synd på deg Anonymous poster hash: 833ee...a7e
Nybegynner1 Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Hahaha.... Tuller du?? Det er mer enn jeg og min kjære har å bruke på "gøy" på en hel måned! Så lenge husleie/-lån er betalt og dere har mat i kjøleskapet så burde det være null problem!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 Seriøst? Slutt å klag, drittkjærring! Jeg har ca 50 kr frem til 30. juli, og etter det 1900 kr frem til 10. august. Det er faktisk HER det ikke blir noe "morroting" å finne på. Bortsett fra da, at vi fortsatt koser oss med å bade i bassenget, hoppe på trampolina, male bilder ute i sola, drar på oppdagelsesferd i hagen hvor vi plukker bær og bare koser oss. Anonymous poster hash: 6e490...4a9
anel84 Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 Ojda! Vi lever på kanskje 6000 i mnd etter at alt er betalt vi. Underholdning kan vi finne på sjøl. Bare å gå en tur i skogen å la barna utfolde seg med pinner og kongler, eller å dra å bade.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #19 Skrevet 22. juli 2014 Ja, huff og fysj!! Vi er fire i husholdningen som må overleve på 30 000 til den 12. august. Blir det tomt før det må vi ta fra den stakkarslig bufferen, tenk om den skulle falle under 200 000? What to do? Anonymous poster hash: f250d...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå