Gå til innhold

Ble barnet ditt syk av å ta 15 mnd vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall hvor lenge etter og fikk det feber, var sutrete osv?

Anonymous poster hash: 3082d...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, begge to fikk feber og var sutrete, mye våken på natta etc. Begynte en ukes tid etter.

Anonymous poster hash: 661c7...7cb

Skrevet

Ingen av mine 4 reagerte på noen av vaksinene, bortsett fra den eldste som fikk bittelitt feber og sutret den første kvelden. Varte kanskje i 4-5 timer og så var hun seg selv igjen..

Anonymous poster hash: fa243...cba
Skrevet

Det er ikke reaksjon på mmr vaksinen med en gang men 1-3 uker etter den. Ja, han var sutrete, spiste dårlig (det merkes hos han siden han spiser veldig bra), hadde små prikker på kroppen. Han hadde litt dårligere immunitet, synes nå jeg.

Anonymous poster hash: 8ce46...829
Skrevet

Vi skal på ferie noen dager etter vaksinen så jeg er usikker på om jeg skal be om time enda tidligere, senere, eller bare ta den oppsatte timen. Hva hadde dere gjort? Kjører seks timer for å komme frem. Skal være en uke.

Skrevet

Vi skal på ferie noen dager etter vaksinen så jeg er usikker på om jeg skal be om time enda tidligere, senere, eller bare ta den oppsatte timen. Hva hadde dere gjort? Kjører seks timer for å komme frem. Skal være en uke.Anonymous poster hash: 3082d...8d6

bo vegg i vegg med andre mennesker. Mtp nattevåk. Hi

Skrevet

Vi dro på ferie en uke etter MMR vaksinen. Her fikk hun feber og utslett etter 4 dager, varte en dag. I tillegg var hun litt slapp og hadde litt feber ca 10 dager etter vaksinasjonsdagen (altså mens vi var på ferue).

Anonymous poster hash: cf0a8...d5b

Skrevet

Guttungen ble syk på dag 10, høy feber , feberkramper, slapp og tok til seg lite væske og næring . Tok han med til legen, da det varte noen dager. Legen mente noen får bivirkninger som gjør at kroppen tror den får alle sykdommer på en gang , som de man vaksineres mot. Var hjemme fra barnehage 7-10 dager etterpå . Vi hadde utsatt vaksinen til ca 3 års alderen .

Anonymous poster hash: 986f4...b28

Skrevet

Han har ikke tatt den enda, MEN han ble skikkelig dårlig av 12 mnd.vaksinen :o

Høy feber og kjempeslapp i ca.et døgn - ikke gøy :(

Skrevet

Ja, hun fikk høy feber i flere dager, orket ikke mat -orket ingenting. Det startet ti dager etter hun fikk vaksine.

Anonymous poster hash: ccd98...d76

Skrevet

Nei i grunnen ikke, men en av de tre fikk muligens litt feber og virket trøtt...

Skrevet

Feber og utslett, ikke grinete,men satt mye og koset på fanget,noe som er uvanlig for han,ganske aktiv

Skrevet

men han hadde matlyst og sov godt

Skrevet

Feber etter ca en uke. Varte noen dager. Ga Paracet siden det er en kunstig feber.

Anonymous poster hash: c9bfd...f49

Skrevet

Stiv som en pinne i benet sprøyten ble satt i - klarte ikke å stå/gå resten av dagen.

Anonymous poster hash: f05f3...ad3

Skrevet

Guttungen ble syk på dag 10, høy feber , feberkramper, slapp og tok til seg lite væske og næring . Tok han med til legen, da det varte noen dager. Legen mente noen får bivirkninger som gjør at kroppen tror den får alle sykdommer på en gang , som de man vaksineres mot. Var hjemme fra barnehage 7-10 dager etterpå . Vi hadde utsatt vaksinen til ca 3 års alderen . Anonymous poster hash: 986f4...b28

tre års alderen??

Skrevet

Nei, ingen reaksjon urenom litt ømhet på stikkstedet et par dager.

Anonymous poster hash: 94867...012
Skrevet

Datteren min reagerte på alle vaksinene faktisk! Verst på 15 mnd vaksinen. Da fikk hun lett feber, var pjusk og fikk noen svake prikker som forsvant igjen etter et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...