Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Ang en regning på strøm jeg ikke har fått! Har fått og betalt alle strømregninger og så får jeg plutselig beskjed om dette! De har tenkt å stenge strømmen om vi ikke betaler innen 2 uker. Har ikke sjans å betale nå! Er på nettleiga. Trodde den var inkludert!? Skjønner ingenting og vet ikke hva jeg skal gjøre nå Fikk ikke delt opp heller! Og ikke vente til slutten av neste mnd så jeg kan ta fra to lønninger... Uff, vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... Trengte bare noen å si det til... Anonymous poster hash: fa6e6...3b4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Dersom du aldri har mottatt regningen, eller varsel om inkasso kan de hverken sende inkasso sak eller stenge strømmen.Dersom du informerte inkassoselskapet om at du aldri har mottatt regningen, eller inkassovarsel er det deres plikt å ta kontakt med oppdragsgiver.Du må gjøre følgende i morgen1. Ringe inkassoselskapet og fortelle at du aldri har mottatt hverken regningen eller varsel om inkasso, og be dem sende deg en kopi av orginalfakturaen på e-post.2. Ringe strømselskapet og be dem rydde opp. Anonymous poster hash: 98ed2...b09
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Dersom du aldri har mottatt regningen, eller varsel om inkasso kan de hverken sende inkasso sak eller stenge strømmen. Dersom du informerte inkassoselskapet om at du aldri har mottatt regningen, eller inkassovarsel er det deres plikt å ta kontakt med oppdragsgiver. Du må gjøre følgende i morgen 1. Ringe inkassoselskapet og fortelle at du aldri har mottatt hverken regningen eller varsel om inkasso, og be dem sende deg en kopi av orginalfakturaen på e-post. 2. Ringe strømselskapet og be dem rydde opp. Anonymous poster hash: 98ed2...b09 Jeg sa det til de! De kunne ikke gjøre noengang med det sa hun... Skal ringe Strømselskapet i morgen... Snakk om å ødelegge kvelden min...:/ Anonymous poster hash: fa6e6...3b4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Slapp av, strømselskapet fikser dette. Jeg fikk dele opp en regning på 6000 nå i vinter, det var null problem. Anonymous poster hash: abec0...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå