Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Har hatt vondt siden fødselen for 8mnd siden og idag stivnet jeg helt når jeg skulle løfte babyen fra gulvet. Så vondt Han sa jeg var skeiv i bekkenet og knakk alt på plass. Men nå etterpå er det så vondt!! Og vi skal reise imorgen. Normalt at det gjør så vondt? Var hos den beste som er å finne her vi bor og det hele var gjort på 3 minutter. Anonymous poster hash: 5c75b...8e9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Det blir alltid verre før det blir bedre når man har vært hos kiropraktor. Du er nok fin i morgen etter en god natts søvn Anonymous poster hash: d324d...b5b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Det var godt å høre. Skal gå mye imorgen så kan ikke ha vondt i ryggen, Anonymous poster hash: 5c75b...8e9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Det blir alltid verre før det blir bedre når man har vært hos kiropraktor. Du er nok fin i morgen etter en god natts søvn Anonymous poster hash: d324d...b5b Det kan bli verre før det blir bedre, men det er ikke slik alltid - det vanligste er at man blir bedre uten forverring først. Men begge deler kan være helt som det skal være. HI - muskulatur og alt skal tilpasse seg på nytt, og da kan det kjennes veldig. Om du har mulighet så gå deg en liten tur i kveld for å løse litt opp. Unngå å løfte tungt eller gjøre andre tunge ting og ting som innebærer skjev belasning (vaske gulv osv.). Anonymous poster hash: 3678f...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå