Gå til innhold

Argh! Hensynsløse foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok fly i 4,5 timer nylig. Foran oss satt det en ca 3 åring og spilte på ipad med lyden Høyt på.

Utrolig irriterende, men feig som jeg er sa jeg ikke noe.

Mine to hadde også ipader, men de bruker alltid øreklokker av hensyn til andre.

Skjønner ikke hva enkelte tenker med jeg.

Knurr

Anonymous poster hash: 81ff6...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det er mange sånne! Var på kino for en uke siden med de to yngste på 4 og 6 år og så bamse-filmen. I en slik setting forventer man jo noe bråk og støy siden den er beregnet for barn på 3-8 år, men det var flere foreldre der som fikk meg til å riste på hode. De verste var et par som hadde tatt med seg et barn på ca 2,5 år som de ikke en gang prøvde å hysje på når han ropte(!) ut ting hele tiden, og til slutt begynte å løpe rund i kinosalen og leke bil fordi han gikk lei av filmen (foreldrene bare satt der). Etter at både jeg og flere kastet litt stygge blikk mot foreldrene tror jeg de til slutt tok hintet og gikk omsider ut med bråkebøtten sin.

Skrevet

Jeg var på kino hvor foreldrene satt å leste undertekstene høyt for barnet. Da kan man heller velge den norske versjonen altså...

Skrevet

Jeg var på kino hvor foreldrene satt å leste undertekstene høyt for barnet. Da kan man heller velge den norske versjonen altså...

Helt enig!!

Var en gang på teater og satt ved siden av en blind dame og hennes ledsager som under hele forestillingen forklarte hva som skjedde på scenen.

Hjelpes meg vel, DET var irriterende!!

Anonymous poster hash: 47eb5...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...