Gå til innhold

Hva syns dere om dette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En "tante" i familien på nesten 50 år tror hun er så deilig og at alle menn vil ha henne. Greit nok, hun får styre på. Men i går ble jeg ganske sjokka... Hun ler og påstår at min 3-åring sikler etter henne??? Eeeh!?! Er det normalt å si?

Ble litt satt ut jeg...:/

Anonymous poster hash: 1d81e...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creepy

Anonymous poster hash: 2957f...cba

Skrevet

Høres ikke ut som hun er heeeelt i vater, nei :P

Har en tante på 75+, med rullator, bleie (inkontinent alle veier), krokrygg og grov hud etter altfor mye soling. Stopper henne ikke fra å flørte vilt med alle menn rundt seg og bruke mye tid på å snakke om disse mennene som løper etter henne. Flirer godt inni meg hver gang ;)

Anonymous poster hash: 9e5f6...753
Skrevet

Hun på 50 høres ikke god ut i det hele tatt. 75 åringen var mer humor i :P

Anonymous poster hash: 1c4ca...89b

Skrevet

Hun er uke helt god... Hun roter rundt med 20-åringer på fylla... Skryter om at hun har fester og alle er 20-30 år gamle menn og alle vil visst ha henne...:/ Tror nok det er gratis drikke de er mest opptatt av... Pinlig...

Har ikke brydd meg særlig før, men det med 3-åringen min var bare ekkelt...:/

Skrevet

Hun er uke helt god... Hun roter rundt med 20-åringer på fylla... Skryter om at hun har fester og alle er 20-30 år gamle menn og alle vil visst ha henne...:/ Tror nok det er gratis drikke de er mest opptatt av... Pinlig...

Hun er ikke i familie eller slekt med oss heldigvis, bare henger mye rundt oss...

Skrevet

Da hadde hun vært faretruende nær å få vite min ærlige mening om henne.

Skrevet

Da hadde hun vært faretruende nær å få vite min ærlige mening om henne.

Sier hun det en gang til får hun høre det! At sånn går det bare ikke an å si! Ble så paff at jeg visste ikke hva jeg skulle si dessverre...

Skrevet

Hun er ikke i familie eller slekt med oss heldigvis, bare henger mye rundt oss...

Hæ? Hun er ikke i slekt med dere og henger bare mye rundt dere?

Anonymous poster hash: 85161...e57

Skrevet

Om han er tre er det direkte sykelig det hun sa. Jeg ville ha gitt klar beskjed om at slike uttalelser ikke aksepteres.

Hos oss er problemet min svigermor som snart er 60. Hun kler seg i veldig utringede kjoler, og sprader i bikini hver gang sjansen byr seg. Hun er ekstremt opptatt av sex, og tuller mye med det. Mannen min og jeg synes det er ekkelt, rett og slett. Hun har en gift elsker, og det er nok derfor alt dreier seg om sex. Hadde hun funnet en singel mann hun kunne hatt et sunt og ordentlig forhold med ville hun sikkert ha trivdes mer meg seg selv, tror vi, men hun vil ikke snakke om det.

Trist.

Anonymous poster hash: 93665...97c
Skrevet

Sånn er venninen til svigermor også, hun er i 60 årene. Langt lyst hår, går kledd i trange klær, gjerne dyremønster og dype utringninger. Sminke og parfyme i bøttevis. Flyr på byen og påstår at alle menn vil ha henne.

Mannen min hadde fortalt om henne men jeg fikk likevel et lite sjokk da jeg traff henne.

Anonymous poster hash: b3894...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...