Gå til innhold

Kjønnslepper og greier :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har lange indre kjønnslepper, og som faktisk IKKE har dårlig selvtillit? Jeg føler meg helt jævelig, og hater sex pga dette. Nekter å dusje i offentlige dusjer, og griner hos gynekologen.. alle som har sett det sier at jeg er heeelt normal, og at jeg er flott, men jeg blir fysisk dårlig av å tenke på det. Type 10 ganger daglig :-( hvordan bli kvitt denne dårlige selvfølelsen pga noe som faktisk ikke er synlig med klær. De er ca 1 cm utenfor de ytre.

Anonymous poster hash: dbe76...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på engang.

Hva med å Google bilder? Vil tro du får sett mye forskjellig og at det ene er like vanlig som det andre...

Anonymous poster hash: 4134d...0bc

Skrevet

Det er da helt vanlig (på lik linje med at det også er helt vanlig å ha små indre kjønnslepper). Mine indre henger også utenfor. Jeg har en del komplekser for kroppen min, men at størrelsen på kjønnsleppene skulle være et problem har jeg faktisk ikke tenkt på en gang...

Forslaget over om å google bilder er kanskje ikke så dumt.

Anonymous poster hash: ff9a0...103
Skrevet

Mine er lengre enn dine, vil tro mine er minst to cm utenfor de ytre (retter jeg dem ut kanskje tre cm også) og jeg har absolutt ingen problemer med dem :)

Prøvde å finne et innlegg jeg svare i en tråd tidligere i vår om det samme, men fant den ikke i farta. Skal se om jeg finner den igjen (men søkemotoren her er jo bare så dårlig...), har ikke tid nå.

Det virker som om du har fått en "hang-up" på akkurat dette, men det er det mulig å snu :)

Anonymous poster hash: 5d536...d82
Skrevet

Hvor har du det fra at de indre kjønnsleppene skal være skjult av de ytre?

Anonymous poster hash: 1faad...381

Skrevet

Nøyaktig hvorfor plager dette deg? Synes du det er stygt?

Jeg tror ikke en eneste person i hele verden bryr seg om hvordan andres kjønnslepper ser ut altså..

Anonymous poster hash: 274d2...328
Skrevet

# 4 igjen her, kopierer inn svaret mitt  (nr 14) fra denne tråden:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144145304-gjenspeiler-dette-forumet-hvordan-folk-flest-tenker-om-kj%C3%B8nnsorganer/#entry146407034

Mulig det har noe med alder å gjøre, men jeg har kommet dit at det jeg ikke kan forandre på selv, det gidder jeg ikke bruke mye energi på! :)

Jeg har to større arr i ansiktet, av en eller annen grunn har det aldri plaget meg og jeg har aldri gått inn for å dekke dem. Likevel opplevde jeg mange ganger tidligere at folk spurte om jeg ikke burde dekke dem til.

Min reaksjon var alltid "hvorfor bør jeg det?". Da ble folk som regel bare flaue. Jeg synes ikke at de er særlig skjemmende. Min eks og jeg var sammen i et par måneder før han plutselig en dag oppdaget det største ;)

Det er tilsammen 8-10 cm langt, men ligger ganske "naturlig" i ansiktet.

For meg var det et bevisst valg. Arrene var der, jeg orket ikke å skamme meg over dem eller kaste bort energi på å skjule dem hele tiden.

Nå har jeg fått hudsykdommen vitiligo, også i ansiktet. Jeg kunne brukt mye energi på det, men jeg velger også her å la være. Folk får ta meg som jeg er.

I tillegg har jeg også camel-toe, og i tillegg har jeg store indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre. Enkelte bukser kan jeg ikke bruke fordi de indre kjønnsleppene da kommer i klem, noe som blir veldig smertefullt. Men operere og risikere å miste mye av følelsen der nede? NEI, TAKK!

Bikinier av god kvalitet gjør som regel at det blir nesten usynlig. Men da snakker jeg ikke om H&M-kvalitet, da snakker vi dyre bikinier. Men det er verdt det, og fordi kvaliteten er så god så har jeg dem også i flere år.

Jeg har slitt med huden min i "alle" år, jeg har cellulitter og jammen har jeg ikke strekkmerker også. Jeg har fått en sykdom som gjør bindevevet i kroppen min løsere, noe som gjør at jeg ikke blir helt stram i kroppen lenger. Skulle jeg blitt det måtte jeg hatt null underhudsfett.

Jeg har også vært ganske overvektig.

Vekten gjorde jeg noe med. Resten gidder jeg ikke bruke energi på og la meg psyke ned av!

Hvis dere leser det jeg skriver så regner jeg med at mange ser for seg et skrekk-eksempel av et utseende. Det høres jo ikke akkurat lekkert ut - arr, hudsykdom som gir pigmentflekker og områder med ingen pigment, akne, cellulitter, strekkmerker, løsere i bindevev, camel-toe og store indre kjønnslepper m.m.

Men sannsynligvis så ville dere ikke kunne kjenne meg igjen på det jeg har skrevet om dere møtte meg. Trolig ville dere stått som spørsmålstegn om jeg sa det var jeg som hadde skrevet dette når dere så meg.

Jeg er høy, slank, har timefigur og jeg velger å ha en god holdning i kroppen.

Jeg har oppdaget at det jeg selv fokuserer på, det er det folk ser :)

Jeg vet jeg blir sett på som tiltrekkende og jeg vet at menn synes jeg er sexy. Til og med underlivet mitt er blitt spesielt kommentert av sexpartnere og ekser som noe de finner vakkert (akkurat det er en gåte for meg ;) men jeg velger å se på det slik de gjør i steden for å gremmes over "skavankene" jeg har der).

Og hvordan en manns penis er skapt, det spiller heller rolle. Ja, om jeg kunne velge fritt hadde jeg valgt en penis som var litt tykkere enn normalen. Men min aller beste sex noensinne (!!!) har jeg hatt med min eks som ikke var spesielt stor i det hele tatt. Multiple orgasmer hver eneste gang vi hadde sex! Trodde ikke det var mulig en gang, jeg ;) Så en mann som kan sine saker, det er det viktigste, størrelse er underordnet

Anonymous poster hash: 5d536...d82
Skrevet

Fra den andres perspektiv. 

Jeg har vært i et forhold med jente i 2 år for en stund tilbake. Hun var ganske stor i magen, hadde litt hengepupper og veldig store indre kjønnslepper. Ikke det idealet forteller oss at er sexy i det hele tatt. Men jeg var SÅ tent på henne! Jeg elsket HENNE, fra innsiden og ut. For meg ble hun kjempesexy fordi jeg var så glad i henne. Og det brydde meg INGENTING. Helt ærlig. Jeg tenkte aldri æsj, og det var aldri noen turnoff for meg! Jeg synes hun var sexy. Pupp ble pupp og kropp ble kropp. Hadde ikke spilt noen rolle. 

Jeg har ikke indre kjønnslepper selv. Men jeg har strekkmerker fra rett uten bysten og til midten av lårene. Jeg føler meg som et misfoster innimellom. Men kjæresten min elsker meg, MEG. Når vi er ute og jeg ser alle de fine damene med perfekte kropper osv. Så tenker jeg ikke "ååå... hans skulle sikkert ønske han var sammen med de". Jeg tenker " Han skal hjem å knulle meg! HAH" Det er jo sant. Det er meg han velger å dra hjem med hver dag. Og det er ingen som tvinger han! Han var singel i 2 år før meg, og da hadde han muligheten til å velge noen andre. Han måtte ikke blitt sammen med meg, og han kunne gått når han hadde sett meg naken. Men han vil bare ha meg. 

Få det inn i hue ditt! 

MEN hvis det virkelig ødelegger livet ditt og psyken din, så går det an å operere de bort. Det er ikke så vanskelig.. Lykke til uansett! 

Skrevet

Ja, jeg syns det er dritstygt... helt jævelig. Men jeg har hatt sex med både jenter og gutter, og har bare fått positive kommentarer på greia mellom beina. Det som er rart er, at når jeg ser andre med leppene utenfor, så syns jeg det er ganske opphissende. Kun på meg selv jeg tenker at det er stygt!! Kanskje pga at jeg er så liten og tynn, for da syns det ekstra godt. Er vel bare hodet det er noe galt med...

Anonymous poster hash: dbe76...da5

Skrevet

1 cm? Jeg trodde, i min naivitet, at de skulle henge litt utafor? Jeg har en som ligger inni, og en som er ca 3 cm. Syns det er verre med den lille for den er umulig å få tak i feks under intimbarbering. 

Anonymous poster hash: 53e00...278
Skrevet

Jeg har en kort og en lang, mye lenger utenfor enn dine. Eneste som plager meg er at den blir litt irritert av og til, det klør hvis den bretter seg osv. Men hvordan det ser ut tenker jeg ikke på. Mannen blir hard med en gang han får et glimt, så jeg regner med det ikke plager han heller. :P

Anonymous poster hash: 8d88d...709
Skrevet

1 cm? Jeg trodde, i min naivitet, at de skulle henge litt utafor? Jeg har en som ligger inni, og en som er ca 3 cm. Syns det er verre med den lille for den er umulig å få tak i feks under intimbarbering.

Hvorfor i all verden må du "ha tak i" den minste indre kjønnsleppen for intimbarbering?? Du trenger vel ikke å barbere de indre leppene???

Anonymous poster hash: ef04c...d77

Skrevet

Hvor har du det fra at de indre kjønnsleppene skal være skjult av de ytre?

Anonymous poster hash: 1faad...381

Det sier seg jo selv at de indre kjønnsleppene (som er slimhinner) bør være dekket av de ytre (som er hud)

Anonymous poster hash: 5be91...26e

Skrevet

Aner ikke hvordan mine er for å være helt ærlig  :fnise: Må ned å sjekke  :duskedame:

Anonymous poster hash: 97678...6a4
Skrevet

Ehh... Du må ha missforstått noe du?

HI: hvis du mår så dårlig av det ville jeg tatt en operasjon. Relativt lite inngrep. Sliter man såpass psykisk synes jeg man bør gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 48ce6...093

Skrevet

Normalt begge veier men poenget med ytre er for å beskytte de indre som igjen beskytter åpningen..

Anonymous poster hash: ef04c...d77

Skrevet

Jeg har store indre kjønnslepper. De er kanskje 1 cm lengre enn de ytre. Kanskje bare en halv cm også, jeg vet ikke helt. Det ser ikke særlig flatterende ut, men jeg bryr meg ikke egentlig.

Det er derimot ubehagelig for meg. Jeg har tydeligvis en merkelig formet kropp, for når jeg kjøper undertøy, kan jeg ikke kjøpe f.eks hipstere med søm midt på foran, som går ned til skrittet. Ofte/alltid har jo undertøyet dobbelt stoff i skrittet, men det doble stoffet dekker ikke mer enn halve mine kjønnslepper. Resten ligger "utenfor". Så denne midt-sømmen gnager på de indre leppene, og er veldig ubehagelig. Finner jeg derimot en hipster ol. med stoff som dekker kjønnsleppene helt, plager ikke sømmen meg like mye. 
Det kan også gjøre vondt om jeg går med litt trange bukser, som går helt opp i skrittet (dongeri/jeans spesielt!), for da vil buksa komme borti, og det skaper mye ubehageligheter. 

Anonymous poster hash: 4ed37...43e
Skrevet

Hey hey!!! Enda en biffgardindebatt🙊

Lenge siden sit tror jeg...

Anonymous poster hash: dfe8b...7ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...