Gå til innhold

penkjole i trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt en pen kjole i trondheim? Jeg skal gifte meg(borgelig) og skal i barnedåp i september og trenger en kjole som går til begge anledninger. Siden jeg har en del ekstra kilo på magen, bør den skjule dette. I tillegg ammer jeg, så den bør være ammevennelig:p bør heller ikke være for dyr da jeg ikke gidder å bruke mange 1000 kr på en kjole som kommer til å henge mye i skapet:p

Har dere noen tips til spesifikke kjoler eller tips til butikker å se i?:) foretrekker å prøve klærne før jeg kjøper;)

Anonymous poster hash: 2f6bb...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en brudebutikk ved Leutenhaven, der har de mange fine kjoler :) Ellers er det jo Agape, det er også en brudebutikk på Solsiden. Jeg synes også at Oasis har mange fine kjoler. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 35d60...9ef

Skrevet

Takk for svar:) hadde egentlig ikke tenkt brudekjole, mer en penkjole som kan brukes til andre anledninger og;) vi skal ikke holde et bryllup, vi skal bare gifte oss. Trenger ikke en skikkelig brudekjole til det:p

Anonymous poster hash: 2f6bb...3ad

Skrevet

Brudesalonger selger også vanlig finkjoler ;) Ta deg en tur dit, du kommer nok til å finne mange kjoler enn bare brudekjoler :)

Anonymous poster hash: 35d60...9ef

Skrevet

Floyd har fine rimelige kjoler :) den på Surkus har og en del "store" størrelser.

Skrevet

Sentrum mote har jo fine kjoler om den eksisterer enda?

Skrevet

Vil også anbefale floyd evt b-young(er vel noe av det samme)

Agape og brudebutikker er unødvendig dyre.evt bestille på nett om du har tid.

Vil sterkt anbefale deg og ikke engang gå innpå på agape.selgerene der er verre enn marokkanske gateselgere.helt ekstremt pågående

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...