Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Og det skikkelig nøye også. Det tar ca 1,5-2 timer, som regel akkurat når minsten skal sove formiddagsluren sin. Sånn er det å bo i boligfelt og selv om det irriterer meg har jeg ikke tenkt tanken på å si noe. Men så kom de i går og klagde på at det var så mye bråk med trampoliner vår som står inntil tomtegrensen deres og om vi kunne flytte den. Dette er en trampoline som er svært lite i bruk, men som sønnen og en kamerat brukte toppen en halvtime i går ettermiddag (rundt kl 16). Vi hat flyttet den til andre enden av hagen og det er egentlig null problem , men jeg sitter her og tenker over hvor manglende selvinnsikt enkelte har. At han bråker i timesvis hver dag overser han glatt, men barns lek er så plagsomt at han må klage nærmest første gang det kommer lyd fra trampolinen. Anonymous poster hash: 9097a...644
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg IKKE flyttet den trampolinen. Anonymous poster hash: 2700b...c41
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Haha... Hadde min nabo klagd på trampolinestøy, så hadde jeg skrattet høyt og rått. Hos vår nabo er det saging, plenklipping, aggregater, bilrusing og fanden og hans oldemor stort sett hele tida, så akkurat litt glad barnelatter fra trampolina skulle han jaggu fått tålt. Jeg syns du også bare skulle ledd av ham. Anonymous poster hash: e67bf...201
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Flytt den tilbake;) Anonymous poster hash: 47633...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå