Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Dette er bare én av dem, skjønnrr bare ikke helt nødvendigheten på statuser som dette : Verker nede i ryggen i dag...... HA en fin dag allesammen Sukk... Anonymous poster hash: b8d2f...573
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Noe sånt som dette Hatt diare i hele dag Tisset meg ut i dag igjen, må få fikset det urinrøret Full fest, spydd i hele natt Anonymous poster hash: d5a08...c15
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Er mye dumt, men eneste gangene jeg reagerer er disse: Åååååå neeeei!! Huff og huff! Hva har skjedd?? Vil ikke si det her............. Anonymous poster hash: bd7bb...f14
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Har visst mye rart på vennelista mi, sletter idioter etter hvert. Verste var denne: "Jævla barnevernet har tatt minstejenta OGSÅ nå, fy faen. Det må være lov å ta seg ei øl uten at man skal få barnevernet på nakken, faen ass. Brenn i helvete jævla barnevern, dere burde vært anmeldt hele gjengen!" Eh, ja. Anonymous poster hash: 693f3...9b6
catchbaby Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Kan ta en som er gjennomgående på facebooken min idag, selvsagt formulert litt forskjellig, men budskapet er det samme: varmt idag. No shit Sherlock
MammantilNurket Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Fin-fin helg på gatebilfestival. Har tatovert øyenbryn og støpt negler. Snart soltime. P.S: Fuck NAV - ME er et helvete.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Fin-fin helg på gatebilfestival. Har tatovert øyenbryn og støpt negler. Snart soltime. P.S: Fuck NAV - ME er et helvete. Ha ha Anonymous poster hash: d5a08...c15
skinnfilla Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Har en som legger ut selfies av seg og bikkja hele tida. Han toppet det med å legge ut selfie av seg og en bikkje som var på besøk... Han skriver daglig når han står opp, hva han skal , hvilke fluer som skal bindes, temperatur, Legger ut bilde av maten sin , type: skive med rekemajones og melk. Han skrive når han legger seg, hvordan han har sovet, På an igjen neste morgen... Det verste er jo at ingen liker eller kommenterer noen av statusene hans. De henger liksom bare der Ellers er det gruelig irriterende med disse mystiske statusene som de nekter og svare på ,om noen spør. Da rykker det godt i slettefingeren, har fjernet en endel.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Her er det ser jeg stadig: Teitte lungebetennelse ålø hehehehehehehehehehehehe xD Nice Osv... Anonymous poster hash: b8d2f...573
Superdolly Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Er mye dumt, men eneste gangene jeg reagerer er disse: Åååååå neeeei!! Huff og huff! Hva har skjedd?? Vil ikke si det her............. Anonymous poster hash: bd7bb...f14 Dette.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 De som skriver A, men ikke B. Gjerne om noe som høres dramatisk ut så folk begynner å lure også gir de ingen tilbakemelding når folk spør hva som er skjedd. Syns bare det blir så teit. Anonymous poster hash: 66464...965
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Velger å tro at A, men ikke B er en indirekte beskjed til noen de har på lista si, bare for å uttrykke misnøye på en feig og barnslig måte. Hva er ellers vitsen? Enten det eller attentionwhores. Er enig i at de statusene er de lammeste, men de deler førsteplassen med foreldre som skriver om barnas sykdom! "Ååå har en liten en som er så dårlig. 39,7 i feber, spydd ufordøyd mat oppi senga og utover gulvet i hele dag, skifter bleie annenhver time som er full av slimete og grønn diare. Stakkars liten, mammahjertet blør." Hadde "mammahjertet" ditt blødd hadde du ikke lagt ut om barnets privatliv! Håper partneren til sånne kan dele på facebook når vedkommende har dritt seg ut eller fjerta forran masse folk. "Min kjære kone bæsja seg ut så det rant helt ned i skoene hennes på super'n i dag, og som om ikke det var nok så spøy hun av lukta og synet av diareen - oppi fruktdisken. Stakkars henne." Eneste måten å lære at visse ting deler man ikke. Anonymous poster hash: ddb2b...6dd
*Miss Marple* Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Jeg tror jeg har svært normale, ev veldig kjedelige, personer på vennelista mi, for jeg har aldri sett en status som er i nærheten av det som dere beskriver her. Det mest irriterende jeg leser på min vegg er hun som opplyser om hver en forbrent kalori, men det er det blitt litt sånn dårlig humor av så det irriterer ikke særlig det heller.
Appelsindyret Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Velger å tro at A, men ikke B er en indirekte beskjed til noen de har på lista si, bare for å uttrykke misnøye på en feig og barnslig måte. Hva er ellers vitsen? Enten det eller attentionwhores. Er enig i at de statusene er de lammeste, men de deler førsteplassen med foreldre som skriver om barnas sykdom! "Ååå har en liten en som er så dårlig. 39,7 i feber, spydd ufordøyd mat oppi senga og utover gulvet i hele dag, skifter bleie annenhver time som er full av slimete og grønn diare. Stakkars liten, mammahjertet blør." Hadde "mammahjertet" ditt blødd hadde du ikke lagt ut om barnets privatliv! Håper partneren til sånne kan dele på facebook når vedkommende har dritt seg ut eller fjerta forran masse folk. "Min kjære kone bæsja seg ut så det rant helt ned i skoene hennes på super'n i dag, og som om ikke det var nok så spøy hun av lukta og synet av diareen - oppi fruktdisken. Stakkars henne." Eneste måten å lære at visse ting deler man ikke. Anonymous poster hash: ddb2b...6dd Hoho! Nå måtte jeg le høøøøyt her!!! Hahaha du er genial
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 Velger å tro at A, men ikke B er en indirekte beskjed til noen de har på lista si, bare for å uttrykke misnøye på en feig og barnslig måte. Hva er ellers vitsen? Enten det eller attentionwhores. Er enig i at de statusene er de lammeste, men de deler førsteplassen med foreldre som skriver om barnas sykdom! "Ååå har en liten en som er så dårlig. 39,7 i feber, spydd ufordøyd mat oppi senga og utover gulvet i hele dag, skifter bleie annenhver time som er full av slimete og grønn diare. Stakkars liten, mammahjertet blør." Hadde "mammahjertet" ditt blødd hadde du ikke lagt ut om barnets privatliv! Håper partneren til sånne kan dele på facebook når vedkommende har dritt seg ut eller fjerta forran masse folk. "Min kjære kone bæsja seg ut så det rant helt ned i skoene hennes på super'n i dag, og som om ikke det var nok så spøy hun av lukta og synet av diareen - oppi fruktdisken. Stakkars henne." Eneste måten å lære at visse ting deler man ikke. Anonymous poster hash: ddb2b...6dd Hadde det nå bare vært det da. Men ser dessverre ikke sånn ut. Hadde bl a en som la ut en i går. Noe a la: og ferieantrekket i år ble sykehusskjorte Alle skjønner at vedkommende er innlagt på sykehus og de neste timene kommer det en haug med kommentarer om hva har skjedd. Men det kommer ikke et eneste svar tilbake. Sikkert mange som også spør privat og får svar der. Men om det er så privat hva som har skjedd så er det unødvendig å legge ut noe i det hele tatt. Via felles bekjente fikk jeg også høre hva det var og det var i mine øyne ikke så alvorlig eller ille at B ikke kunne fortelles når A først var sagt. Anonymous poster hash: 66464...965
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Folk som sjekker inn på sykehuset med kommentaren "så havnet vi her da" Ikke at jeg har noe med hvorfor folk er noe sted, men jeg blir jo nysgjerrig og hvis det er så privat så send en melding til de det gjelder. Folk som bruker face istedet for telefon. Tagger mannen eller kona med beskjed om at vedkommende må ringe?? Kunne ikke bare sendt en sms istedet?? Anonymous poster hash: 942a7...057
CaptainHindsight Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 Jeg har ikke facebook selv, men mannen irriterer seg over vår svigerinne. Hun legger ut minst femti "visdomsord" om dagen, iblandet selvmedlidenhet, religiøse overbevisninger og tigging om hjelp til diverse. I dag hadde hun et gullkorn hvor hun sammenlignet seg selv med Jesus, siden hun hadde vondt i hodet. Haha...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 Fin-fin helg på gatebilfestival. Har tatovert øyenbryn og støpt negler. Snart soltime. P.S: Fuck NAV - ME er et helvete. Følte du deg litt bedre nå som du fikk tråkket litt på de som allerede ligger nede? Anonymous poster hash: 57136...539
<3 2G <3 Skrevet 22. juli 2014 #19 Skrevet 22. juli 2014 Fin-fin helg på gatebilfestival. Har tatovert øyenbryn og støpt negler. Snart soltime. P.S: Fuck NAV - ME er et helvete.Følte du deg litt bedre nå som du fikk tråkket litt på de som allerede ligger nede? Anonymous poster hash: 57136...539 Hæ? Hvor tolket du at hun gjør det? Var jo bare ett eksempel på ting folk finner på å skrive. Er det det det er snakk om så får du ta det på privaten med henne!
*Miss Marple* Skrevet 22. juli 2014 #20 Skrevet 22. juli 2014 Fin-fin helg på gatebilfestival. Har tatovert øyenbryn og støpt negler. Snart soltime. P.S: Fuck NAV - ME er et helvete.Følte du deg litt bedre nå som du fikk tråkket litt på de som allerede ligger nede? Anonymous poster hash: 57136...539 Hæ? Hvor tolket du at hun gjør det? Var jo bare ett eksempel på ting folk finner på å skrive. Er det det det er snakk om så får du ta det på privaten med henne! Det er nok bare hun som har hengt seg litt opp i Nurkemamma'n for tiden. Er det ikke noen kritisere så finner man på noe Det går nok snart over og en ny nickbrukere står for tur
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. juli 2014 #21 Skrevet 22. juli 2014 Hun som stadig klager på et eller annet, sykdom (mye der, jeg vet nok om alle antibiotikakurene hennes det siste året), kaldt i dag, varmt i dag, sykdom på jobb, ekstrajobbing, vandalisme, togforsinkelser and the list goes on. Av en eller annen grunn så skriver hun på engelsk og det er aldri noen som liker statusene hennes. Hvorfor jeg har personen som venn? Jo, jeg liker visst å ha noe å irritere meg over
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #22 Skrevet 22. juli 2014 "Hurra for prinsen som har fått sin 1. Tann" Anonymous poster hash: aafb2...e3b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #23 Skrevet 22. juli 2014 "Da er nedtellingen til helg og fri begynt. Ha en fin mandag alle sammen" - disse har gjerne sjefen på vennelisten også. Dem som sier A, men ikke B. Ja, jeg er nysgjerrig, men putt nå ikke slike statuser på Facebook, før du nesten blir fornærmet om noen spør hva som er galt/hvorfor en er på sykehus. Dem som skriver om barnas sykdom. Har en på vennelisten min, og de siste dagene har hun virkelig oppdatert om sønnen hennes. "Off, stakkers XXX. Feber er ikke greit i denne varmen." Så går det to timer, før:"Noen som vet nummeret til legevakta? Har en liten gutt som skulle vært der en tur..."Senere på kvelden: "Da har XXX vært på legevakta, og har ørebetennelse. Legen hadde aldri sett noen så betente ører før! Stakkars lille"Neste dag:"XXX er ikke bedre i dag, og reagerer litt på antibiotikaen. Til legen igjen, da!"Etter legetimen:"Endelig fått ny medisin til lillegutt. Håper han blir frisk nå. Mammahjertet mitt blør for stakkars lille..."Hun her skriver på dialekt i tillegg, noe som er irriterende i seg selv. (For sikkerhetsskyld skrev jeg ikke statusene ordrett, altså) Anonymous poster hash: 2bec5...d34
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #24 Skrevet 22. juli 2014 Det var en som var helt "sjokkert" over at en miljøstasjon solgte bleiebøtter som vi kan få gratis for 40 kr. Hun skjønte tydeligvis ikke poenget med en miljøstasjon. Anonymous poster hash: 90182...9e6
Frøken Ubesluttsom Skrevet 22. juli 2014 #25 Skrevet 22. juli 2014 Jeg også irriterer meg over de som skriver A, men ikke B. Eller de som skriver hver minste detalj, og endrer status hvert 5 minutt med hva de foretar seg. Jeg veit jeg kan jøre det sjøl og innimellom, men ikke så ekstremt. Eller at jeg gjør det på fleip. Fordi jeg kjeder meg litt der og da. Jeg ser mye humor i mye av det som skrives som man irriterer seg over, bare det ikke gjentas gang på gang på gang.... Noe annet jeg syns er dumt er alle disse tegnene og symbolene alle skal bruke hele tida, og hasjtags...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå