Gå til innhold

Min datter skal begynne i Bhg til høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er bare 7 mnd da. Jeg må begynne å studere.

Hva må jeg ha med av mat? Hun får mme grøt og litt middagsglass. Tror dere jeg kan ta det med?

Anonymous poster hash: ffacc...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med det hun vanligvis spiser, barnehagen tilpasser seg etter det barnet normalt spiser og så er det fint at du øver med henne å spise brødskive selv når hun blir større slik at hun blir mer selvstendig! 

Skrevet

Er det studentbarnehage? I vår barnehage, som er studentbarnehage, tar de inn barn helt ned til 6mnd. og da har de også alt av grøt, mme, middagsglass etc.

Ta det opp på samtalen med ped.leder i tilvenningsdagene. Det bruker å være en samtale da.

Anonymous poster hash: af683...580
Skrevet

stakkars liten

Anonymous poster hash: 6c118...e77
Skrevet

stakkars liten Anonymous poster hash: 6c118...e77

Skikkelig bra svar....

Ta en telefon til bhg HI, eller stikk innom en tur. :) de forteller deg hva de har og hva du må ha med når barnet begynner. :) ofte de minste som får mest omsorg og oppmerksomhet, både av de voksne og deandre barna. Mine har alltid syns det har vært stas å ha baby på avdelingen.

Anonymous poster hash: dd08d...c38

Skrevet

stakkars liten

Anonymous poster hash: 6c118...e77

Ikke for å spore av tråden men må bare skrive til deg som kommer med en så smålig kommentar. For det første var det ikke svar på det HI spurte om. For det andre er det nok en god ide å studere litt for å øke inntekten i fremtiden og således ta bedre vare på barnet. Skjønner du at det er viktig? Barn er forskjellige og tror min hadde vært klar for barnehage på den alderen. Kommentaren din er bare så utrolig teit og jeg vil anbefale at du studerer litt. Hadde du gjort det ville du nok startet med Stakkars, ikke stakkars. Men nok om det.

Anonymous poster hash: 0fe48...e7b

Skrevet

Min vil få havregrøt i barnhagen men uten mme. Altså ikke Nestle el Hipp, men hadde jeg tatt med slik grøt så hadde de sikkert gitt. Når de er 7 mnd må de ennå få en del mme el morsmelk, hvordan skal du løse det? Min er 10 mnd når han begynner i barnehagen men han trenger mindre mme, Så det skal han få morgen og kveld hjemme. Er ikke dømmende, bare nysgjerrig på hvordan dere skal gjøre det med mme? :) Bortsett fra i grøten. Husk å si i fra at hun ikke kan drikke kumelk, det kan de ikke før 1 år. Min begynte å spise brød fra ca 7 mnd, helt greit det, med f.eks leverpostei.

Anonymous poster hash: d4c9d...e0f

Skrevet

Jeg regner med de i bhg har dette klart :) Snakk med de før oppstart om hva du skal sende med av mat og mme.

Skrevet

Jobber selv her i bhg og så lenge du betaler kostpenger dekker bhg det jenta de spiser.Bare husk å si fra til pedleder ved oppstartesamtalen.Har hatt unger helt nede i 6mnd og det har gått kjempe fint.

Anonymous poster hash: 146a3...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...