Gå til innhold

Hvordan gies velling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at et par bokser velling har blitt med hjem etter sverigeturen. Hvordan gies egentlig dette? Det går vel ikke med vanlig tåteflaske?

Husker avent hadde noen "flasker" med tut av rågummi tilbake i steinalderen som sikkert har gått an å bruke, men de finnes visst ikke lenger......

 

Anonymous poster hash: 87e04...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor går ikke vanlig flaske? Er bare å klippe større hull hvis det går for sakte.



Anonymous poster hash: fbe09...150
Skrevet

Jepp, gies på vanlig flaske, klipp større hull i tuten! 😊

Skrevet

Jeg kjøpte de tutene til mam flaskene med størst hull :)

 

Anonymous poster hash: 4127c...f05

Skrevet

Både avent og dr brown hadde i alle fall egne vellingtuter da vi drev med den slags ;-)

Skrevet

Funket helt fint med vanlig flaske for oss. Vi laget selv da, av mme + grøtpulver.



Anonymous poster hash: c38d6...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...