Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Er ikke det fryktelig lite?! Anonymous poster hash: d8605...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Det høres lite ut ja... Sjekk statistikk på nett Anonymous poster hash: 813b6...c7a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Nei. Det er ikke fryktelig lite. Jeg har ei jente på halvannen som er 9,3 kg. Hun er lang, men veldig nett. HS fortalte at hun lå innenfor normalen, men at hun var en liten, nett type. Hun sa at siden begge foreldrene var lange og tynne, er det helt normalt at også barnet kan bli slik. Forventet vekt ved 2 årskontrollen ligger på 9,5 kg. Anonymous poster hash: 27da9...bc5
Mother Gothel Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Jo, det er litt lavt. Men det går vel ganske i rykk og napp med små barn. Jenta mi er 2 år og veier 13 kg. Hun var liten da hun ble født, spratt nesten til topps på skalaen ved 7-8 mnd, og nå er hun midt på. http://www.ichrc.org/a511-weight-age-growth-standards-girls Endret 22. juli 2014 av mtm
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Sønnen min veide ca 10 kilo da han var 3. Helt nederst på kurven Anonymous poster hash: 57666...e07
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd Men det er jo enormt! Ikke akkurat bra det heller. Anonymous poster hash: d8605...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Jeg selv var ca 10kg på min 2årsdag....tynn å spinkle men normal Anonymous poster hash: 67de8...41e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Min gutt var samme størrelse. Det er helt i bunnen av kurven, men noen må være der også Anonymous poster hash: 8911c...85a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd Men det er jo enormt! Ikke akkurat bra det heller. Anonymous poster hash: d8605...7c5 Fortsatt innen normalen. Min på 6 mnd er 10 kg. Og er også veldig lang. Toåringen er12 kg og tynn. Barn er ulike Anonymous poster hash: 602c9...96e
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Min er 2 år og 8 mnd, akkurat bikket 12 kg. Var vel rundt 9-10 når han fylte 2.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Min snart toåring veier 14,5. Anonymous poster hash: 8a942...313
Sint naken biltyv Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Mi på 1,5 veier 16 kilo. Men hun er veldig lang og har hele veien fulgt sin kurve. Var lang ved fødsel også. Det er jo så store variasjoner og med mindre lege sier det er veldig bekymringsfullt så er det ikke noe å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 Min toåring veier 15kg. Lang, med tydelige muskler. Han er altså ikke tjukk, veier allikevel ganske mye.. Helt perfekt i mine øyne! De vokser i rykk og napp Anonymous poster hash: 621a2...149
Balumpalump Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Å spørre her er vel ikke stedet hvis du er bekymret eller lurer på hva normalen er....? Sjekk skjemaene
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd Men det er jo enormt! Ikke akkurat bra det heller. Anonymous poster hash: d8605...7c5 Det kommer jo helt an på lengden! Min gutt på 5 mnd er omtrent like tung, og veldig lang. Ligger litt under middels på vekt i forhold til lengde. Anonymous poster hash: 55bcc...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 Min gutt på 2 veier litt over 12 kg og følger kurven sin perfekt. Anonymous poster hash: ce239...faf
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #19 Skrevet 22. juli 2014 Jeg veide nesten det samme på den alderen. Spiste og spiser fortsatt som en voksen mann. I voksen alder har jeg vært en str 32-34, slank men verken for tynn eller liten. Tror ikke du trenger å bekymre deg :-) min datter er og liten og jeg tenker at det er bare en fordel så hun kan spise hva hun vil senere :-) Anonymous poster hash: 3fcf0...526
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #20 Skrevet 22. juli 2014 Synes det er veldig lite! Sikkert fordi min ettåring veier 11 kg.. Høyde på ungen? Anonymous poster hash: af925...100
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #21 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd Men det er jo enormt! Ikke akkurat bra det heller. Anonymous poster hash: d8605...7c5 Nei han er ikke enorm, akkurat passe egentlig. Anonymous poster hash: 86edb...bdd
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #22 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd Men det er jo enormt! Ikke akkurat bra det heller. Anonymous poster hash: d8605...7c5 Enormt? Det er helt vanlig det!! Småbarn skal være litt lubne, ikke små pinnedyr.. Anonymous poster hash: f3e52...ad5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #23 Skrevet 23. juli 2014 Kanskje litt lite.. min sønn er 5 mnd og veier 8,4 kg. Anonymous poster hash: 86edb...bdd Men det er jo enormt! Ikke akkurat bra det heller. Anonymous poster hash: d8605...7c5 Enormt? Det er helt vanlig det!! Småbarn skal være litt lubne, ikke små pinnedyr.. Anonymous poster hash: f3e52...ad5 Så de babyene som ikke er litt lubne, men "små pinnedyr", de babyene er... ja, hva er de? Feilproduksjon? Anonymous poster hash: 27da9...bc5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #24 Skrevet 23. juli 2014 Min treåring veier snart 13. Synes ikke det høres så lite ut det du skriver. Om barnet følger sin egen kurve er alt ok. Anonymous poster hash: a7021...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå