Gå til innhold

Forslag på småretter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i vennelag i kveld, og alle skal ha med litt mat hver. Trenger sårt forslag til hva jeg kan lage. Det skal være et slags tapas-bord, med mange forskjellige ting å velge i. Om noen har oppskrift på gode dressinger, tas det og i mot med stor takk :)

Anonymous poster hash: 662a5...c4b

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Del sopp i to, stek de på lav varme med litt ferske urter og olje/smør, del fiskepudding i terninger, ha på litt salt. Ta en halv sopp (champignong er fint) og sett sammen med en terning fiskepudding på cocktailpinner.

Store tomater i båter, serranoskinke i rull, gjør det samme. Stikk en av hver på en cocktailpinne.

Skrell og del poteter i passelig store terninger (3-4x3-4 cm), kok opp, når de nærmer seg ferdig heller du ut vannet, har i hvitløk, smør og koriander. Vend om. For litt ekstra kan du smøre toppen på de med bittelitt grov sennep. Meg de på et fat og stikk cocktailpinne i de også.

Noe sånt? :)

Skrevet

Del sopp i to, stek de på lav varme med litt ferske urter og olje/smør, del fiskepudding i terninger, ha på litt salt. Ta en halv sopp (champignong er fint) og sett sammen med en terning fiskepudding på cocktailpinner.

Store tomater i båter, serranoskinke i rull, gjør det samme. Stikk en av hver på en cocktailpinne.

Skrell og del poteter i passelig store terninger (3-4x3-4 cm), kok opp, når de nærmer seg ferdig heller du ut vannet, har i hvitløk, smør og koriander. Vend om. For litt ekstra kan du smøre toppen på de med bittelitt grov sennep. Meg de på et fat og stikk cocktailpinne i de også.

JA, akkurat noe sånt :) Tusen takk!

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

JA, akkurat noe sånt :) Tusen takk!

Bare hyggelig! :) Og bare så jeg får sagt det, ikke ta salt på puddingen som jeg skrev, mente pepper!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...