Gå til innhold

Blødning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet menstrasjonen i disse dager, den kom på lørdag formiddag. Blødde litt mindre enn normalt denne dagen. Søndagen kom, og allerede denne kvelden var det mer eller mindre stopp.. Mandag var så vidt det kom noe, skiftet truseinnlegg en gang..

Normal menstrasjon for meg er skikkelig blødninger i 2dager som regel.. Så avtar det til mer normal mengde og varer totalt 4-5 dager..

Er det en liten menstrasjon jeg har hatt eller hva skal jeg tro? Ikke opplevd festeblødning tidligere... Men tanken slo meg litt i den retningen først, selv om vi ikke direkte har prøvd..

Dere med frekke tilbakemeldinger kan droppe å kommentere, jeg undrer og måtte ha noen å spørre. Så ønsker KUN seriøse tilbakemeldinger!

Hilsen ei usikker sjel...

Anonymous poster hash: cbcdc...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste måten er jo å ta en test selvsagt. ;)

Min festenlødning var bare litt brunlig utflod.

Personlig har jeg opplevd "rar mens" flere ganger når det er fryktelig varmt som nå.

Det vil selvsagt bare bli masse synsing men på grunnlag av egen erfaring vil jeg si du ikke er gravid.

Anonymous poster hash: a6ea0...fbb

Skrevet

Da skylder jeg på varmen! ;)

Helt greit det i denne runden da vi ikke har gått inn for å prøve. Men da jeg ble usikker ønsket jeg å høre hva andre har opplevd.

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: cbcdc...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...