Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 På Facebook-feeden min dukket det nylig opp en artikkel om ei som har vært over 100kg men som har trent og spist seg mindre. Idag er hun en ung dame full av muskler! Av ren nysgjerrighet så begynte jeg å lese kommentarene under artikkelen, og det som overrasket meg mest var kvinner og menn i godt voksen alder som kommenterte at de mente at hun var finere og sunnere på før-bildet (-der hun var overvektig), noen benektet hardnakket at hun kunne være 100kg på før-bildet og ytterligere noen kommenterte at på etter-bildet såg hun anorektisk ut og var et usunt forbilde. (Ei påstod i tillegg at hun kjente ei som døde av anoreksi og at denne dama var like tynn,....) Er det rart overvekt blant befolkningen øker? Link til artikkelen: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3186 Anonymous poster hash: 880c1...295
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Hehe det er fordi det er så mange feite og utrente folk der ute som ikke vil at andre skal bli / forbli slanke/ trente pga sjalusi . Ingen med vettet i beholl kan si hun så bedre ut før med den kvapsete magen, hun er også milevis unna anorektisk hehe. Latterlig hvordan folk holder på. Fordi de ikke selv gidder bli slanke ( i det minste normalvektig) synes de vel ikke andre skal bli det heller. Kun fatfeeders som kan foretrekke slike mager. Nå snakker jeg ikke om menn med koner som har vært normalvektige og blitt fete men om menn som går etter damer med slike kropper. Både usunt og fælt å se sånn ut , fatter ikke at ikke folk innser det selv..... Vi blir fetere og fetere store som små og unnskylder det nesten alle sammen. Anonymous poster hash: 8500d...684
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Sett slike ting på andre som har gått ned samt opplevd dette delvis selv. Merkelig fenomen. Jeg gikk fra 105 (171 høy) til 66. Fikk kommentarer som at nå må du ikke miste kontrollen, nå er du for tynn, kan se masse bein på skuldrene dine. Jeg har nå vært på 66-68 i to år og ser normal ut. Hverken tynn eller tykk. Jeg har litt muskler men har ikke trent mye styrke så er laaaang i fra overtrent. Personlig har livet mitt blitt mye lettere. Fatter ikke at folk skal ha så behov for å mene noe om min kropp. Anonymous poster hash: 9096a...f14
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Du ser det her inne også. Det er dem som mener at lubne barn og vokse er det som er normalt, mens de normalvektige er for tynne! Det er helt sprøtt! Jeg har selv opplevd å få kommentert at jeg med mine 172 cm må være alt for tynn siden jeg kan bruke str 36 (det som for 10 år siden var str 38), og jeg er så normalvektig som en får det.... Anonymous poster hash: 2801a...733
valkyrien Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Etter mitt syn ville en mellomting sett bedre ut, jeg synes ikke det er pent å være så tynn som hun er nå.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Hun er jo ikke tynn! Men normal. Men silikonen kunne hun droppa gitt. Det ble litt falskt. Så mye muskler og rett ut kulerunde boobs. Anonymous poster hash: 8500d...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå