Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Har dere vært fornøyde? Hvordan er det med leveringstid? Anonymous poster hash: 6b52b...b2b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Bestilte i fortige måned. Madrass og babycall bl a. Ble levert på døren etter 1 uke. Var en ting de ikke hadde på lager, som de skal sende så fort de får den inn. Jeg var veldig fornøyd med mimmis Anonymous poster hash: 96210...d54
Appelsindyret Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Ja, her stod det at varen var på lager. Men etter flere dager fikk jeg epost om at det ikke var på lager likevel og at de skulle sende så fort det kom inn igjen. Ukene gikk og ettet tre mnd og tre purringer dukket de endelig opp... ingen beklagelser... følte bare at jeg maste de gangene jeg spurte hvor det ble av varene. .. Handler ikke der igjen med mindre det er HELT nødvendig.
Katapult Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Kjøpte trille. Trilla var dessverre ikke av beste slaget, men service var bra. Og kort levering, ca en uke.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Treg levering Anonymous poster hash: c3878...c48
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Har handlet der mange ganger og vært superfornøyd. Kan være litt treige om varen blir utsolgt, men har fått mail med beskjed om det. Ellers har det vært rask levering Anonymous poster hash: fff84...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå