Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Kommer ned i 2330 tida etter å ha lagt unger hele kvelden og sovnet til slutt i sengen med 3 åringen. Vi skulle egentlig bort til venner så han fikk ansvaret for å rydde opp ned(kom hjem fra ferie i går kveld og det ser ikke ut). Han har ikke ryddet noe men bare rotet mer! Prioriterte tydeligvis mer å dusje og å dra bort til vennene. Så nå sendte jeg han en streng mld men er fortsatt sliten og pissed!! Fikk ikke dusja etter treninga heller men nå driter jeg i det og sier natta. Ja jeg vet- ikke verden største problem men bare så typisk han! Takk for utblåsningen;) Anonymous poster hash: b5905...cf9
ønskerbebis Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 I know the problem! Og greit å blåse ut for det er så jævli irriterende! Kjedelig å føle at man er den som drar mesteparten av lasset med husarbeid og daglige plikter. Har funnet ut at jeg elsker min så mye at jeg kan leve med det. Kunne vært verre ting han hadde for seg, som f.eks utroskap, ikke gadd å jobbe, ikke liker familien min osv. Rotehue er han! Men prøver å tenke positivt! Lykke til du også 😊
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Kommunikasjon! Her i huset har vi to forskjellige måter å rydde på så blir lett frustrasjoner pga det. Samboer er den fornuftige mens jeg rydder ikke like systematisk også er jeg tregere, men ryddig blir det. Jeg irriterer meg når jeg rydder og han plutselig overtar, altså burde overhodet ikke klage, er jo heldig som har en samboer som faktisk rydder. Men føler at jeg er elendig da, også er han småsur da. Anonymous poster hash: 7ad0d...de8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Ja han er ikke slik hver dag. Vet jo at han kan rydde hvis han bare gidder. Men tydeligvis ikke i dag! Han er sånn slippertaksrydder mens jeg smårydder hele tiden. Han er seriøst blind for "små"rot. Har spurt han flere ganger om å rydde rot fra bord etc- han spør da hvilket rot. Håper på en skikkelig ryddedag i morgen;) Anonymous poster hash: b5905...cf9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Kjenner meg igjen du!! Jeg og mannen min har en veldig forskjellig ryddestil.. Jeg er flink til å shine huset ganske bra på en knapp time. Da er bordene vasket, det er støvsuget og moppet over gulvene. Huset er overfladisk ryddig og pent. Det kan imidlertid være uorganisert og rotete i skuffer og skap..😜 Mannen derimot, han er ekstremt detaljefiksert og kan bruke 2 timer på å vaske badet. Da er den skinnende rent fra tak til gulv og han har gjerne også rensket dusjsluket og brukt evt. plumbo el. lignende😊 Skuffet og skap er ryddet og alt er satt pent på plass. MEN, da kan resten av huset se fullstendig bombet ut og ingenting av de "åpenbare" pliktene som å henge opp fuktige klær, lufting, re opp senger, støvsuging, gulvvask osv er overhodet ikke rørt, selv om det var det som var kritisk å gjøre... Anonymous poster hash: 17a92...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå