Gå til innhold

Passer dette settet i barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette settet greit å gå med i barnebursdag?

Eller burde han vært mer pyntet?

Det har vært så mange tråder her inne om folk som syns barna i bursdager er for lite pyntet så tenkte å høre hva dere mente om dette antrekket.

Han er forresten snart 3 år.

Vi fikk så kort varsel på oss så stresser nå med å finne ett antrekk som passer i denne varmen.

post-42-0-78407300-1405981358_thumb.jpg

Anonymous poster hash: cb50e...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del må barna komme i trusen i denne varmen.

Spiller det virkelig noen rolle hva barna har på seg i bursdag? De skal jo leke, grise, svette...

Anonymous poster hash: 34c1c...015

Skrevet

Er jo greit å ha litt fine klær på de i en bursdag da :)

Jeg syns han er nydelig i dette settet,men kanskje det er litt for hverdagslige klær?

Skrevet

Passelig rent og pent barn er det jeg håper når det kommer gjester til oss. Antrekket er perfekt til tre års dag!!

De skal leke, grise og med et har de dratt av seg klærne uansett og danser i vannsprederen. Har aldri sett en 3 årsdag med kleskode;)

Anonymous poster hash: 86c53...1ae

Skrevet

Det er et hverdagsantrekk. Det ser helt fint ut, men det ser ikke ut som om barnet er pyntet til fest i det antrekket.

Anonymous poster hash: b879d...b70
Skrevet

Kjempebra antrekk, synes jeg. Hverdagslig, men pent. Viktigste at barnet er rent :-) Det blir ofte mye gris i en barnebursdag, så jeg stiller ikke akkurat høye krav til forkledningen :-) Rene og hele klær er å foretrekke. Pent trenger det ikke være.

Anonymous poster hash: 6327f...9de
Skrevet

Jeg anser det som hverdagsklær, men i en sommerbursdag er det virkelig helt greit å komme sånn. Så lenge klærne er hele og rene når de kommer hadde jeg overhodet ikke reagert negativt.

Forventer ikke akkurat dressbukse og skjorte i denne varmen..

Anonymous poster hash: f56ea...c9e

Skrevet

Jeg anser det som hverdagsklær, men i en sommerbursdag er det virkelig helt greit å komme sånn. Så lenge klærne er hele og rene når de kommer hadde jeg overhodet ikke reagert negativt.

Forventer ikke akkurat dressbukse og skjorte i denne varmen..

Anonymous poster hash: f56ea...c9e

Skrevet

Veldig fint sett og perfekt til en sommerbursdag.

Skrevet

Fint sett, men litt upraktisk med selebukse når han skal på do?

Skrevet

Kjempefint, men altfor varmt! Han kommer til å renne bort! La han gå i shorts og ingenting annet! Stakkars liten!

Anonymous poster hash: 044b3...d75

Skrevet

Kjempefint! Hadde ikke forventet dressbukse og hvitskjorte i tre- årsdag uansett årstid. Litt forskjell på det og bryllup fex

Skrevet
Kjempefint, men altfor varmt! Han kommer til å renne bort! La han gå i shorts og ingenting annet! Stakkars liten! Anonymous poster hash: 044b3...d75 [/quote

Den er jo overhodet ikke varm.

Det blir jo akkurat som shorts og t skjorte,bare til at dette settet er finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...