Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Er dette settet greit å gå med i barnebursdag? Eller burde han vært mer pyntet? Det har vært så mange tråder her inne om folk som syns barna i bursdager er for lite pyntet så tenkte å høre hva dere mente om dette antrekket. Han er forresten snart 3 år. Vi fikk så kort varsel på oss så stresser nå med å finne ett antrekk som passer i denne varmen. Anonymous poster hash: cb50e...fcd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 For min del må barna komme i trusen i denne varmen. Spiller det virkelig noen rolle hva barna har på seg i bursdag? De skal jo leke, grise, svette... Anonymous poster hash: 34c1c...015
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Er jo greit å ha litt fine klær på de i en bursdag da Jeg syns han er nydelig i dette settet,men kanskje det er litt for hverdagslige klær? Anonymous poster hash: cb50e...fcd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Passelig rent og pent barn er det jeg håper når det kommer gjester til oss. Antrekket er perfekt til tre års dag!! De skal leke, grise og med et har de dratt av seg klærne uansett og danser i vannsprederen. Har aldri sett en 3 årsdag med kleskode;) Anonymous poster hash: 86c53...1ae
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Det er et hverdagsantrekk. Det ser helt fint ut, men det ser ikke ut som om barnet er pyntet til fest i det antrekket. Anonymous poster hash: b879d...b70
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Kjempebra antrekk, synes jeg. Hverdagslig, men pent. Viktigste at barnet er rent :-) Det blir ofte mye gris i en barnebursdag, så jeg stiller ikke akkurat høye krav til forkledningen :-) Rene og hele klær er å foretrekke. Pent trenger det ikke være. Anonymous poster hash: 6327f...9de
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Jeg anser det som hverdagsklær, men i en sommerbursdag er det virkelig helt greit å komme sånn. Så lenge klærne er hele og rene når de kommer hadde jeg overhodet ikke reagert negativt. Forventer ikke akkurat dressbukse og skjorte i denne varmen.. Anonymous poster hash: f56ea...c9e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Jeg anser det som hverdagsklær, men i en sommerbursdag er det virkelig helt greit å komme sånn. Så lenge klærne er hele og rene når de kommer hadde jeg overhodet ikke reagert negativt. Forventer ikke akkurat dressbukse og skjorte i denne varmen.. Anonymous poster hash: f56ea...c9e
*Miss Marple* Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Veldig fint sett og perfekt til en sommerbursdag.
Serepta Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Fint sett, men litt upraktisk med selebukse når han skal på do?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Kjempefint, men altfor varmt! Han kommer til å renne bort! La han gå i shorts og ingenting annet! Stakkars liten! Anonymous poster hash: 044b3...d75
Hjertefru Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Kjempefint! Hadde ikke forventet dressbukse og hvitskjorte i tre- årsdag uansett årstid. Litt forskjell på det og bryllup fex
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Kjempefint, men altfor varmt! Han kommer til å renne bort! La han gå i shorts og ingenting annet! Stakkars liten! Anonymous poster hash: 044b3...d75 [/quote Den er jo overhodet ikke varm. Det blir jo akkurat som shorts og t skjorte,bare til at dette settet er finere. Anonymous poster hash: cb50e...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå