Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Og barnet ikke har noen som helst kontakt med faren sin. Ville dere ønsket å vite det om far stiftet ny familie? Anonymous poster hash: 338e7...504
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 jeg har så godt som null kontakt med eldste sin far, men har kontakt med farmor/tante via facebook (bor på andre siden av verden). Hører ingenting til jul eller bursdag lenger (gjorde det før). Vet at han har giftet seg og fått et barn, skjedde for 3,5 år siden da vi fortsatt hadde en viss e-post kontakt. Synes det er greit å vite at sønnen min har søsken, så ja. Selv om de aldri har møttes - kommer nok til å reise en gang, men er langt og dyrt så det får bli om noen år. Anonymous poster hash: 8c659...d34
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Jeg vet at far har stiftet ny familie. Fikk høre at han stolt hadde postet på FB at han var blitt lykkelig far for første gang. Da hadde han allerede en datter på 3 år. Det hadde han visst glemt av.... Men nei, jeg har ingen interesse av å høre om han og hans familie. At han og den nye kona klarer å ignorere at han har et barn fra før og at deres barn har en storesøster er over min fatteevne Anonymous poster hash: e644b...fec
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Ok.. Mannen min hadde en sønn da vi møttes. I starten var det grei kontakt mellom dem, men etter en konflikt med barnemoren (som begge parter må ta skyld i) har det vært null kontakt. Mannen min ringer og sender pakker til jul og bursdag, men får beskjed om at barnet ikke ønsker å snakke med han/ikke vil ha noe med han å gjøre. Nå har vi fått to barn. Tror kanskje barnemoren vet dette, men er ikke sikker. Vurderte å sende henne en mail hvor jeg forteller om barna, og sier at jeg vil være ærlig og åpen med dem, slik at de kan ta kontakt med broren sin når de blir eldre/voksne. Greit/ikke greit? Anonymous poster hash: 338e7...504
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Gutten er forresten 8 år. HI Anonymous poster hash: 338e7...504
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Gutten er forresten 8 år. HI Anonymous poster hash: 338e7...504 Er gutten 8 år og har over flere år ikke villet ha kontakt med far? Det tror jeg ikke noe på - her må det jo være mor som manipulerer ? Anonymous poster hash: 66e8b...4fa
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Gutten er forresten 8 år. HI Anonymous poster hash: 338e7...504 Er gutten 8 år og har over flere år ikke villet ha kontakt med far? Det tror jeg ikke noe på - her må det jo være mor som manipulerer ? Anonymous poster hash: 66e8b...4fa Det er ganske åpenbart. Tror mannen min har såret henne slik at hun ikke klarer å se forbi det, og gjøre det beste for barnet sitt ( få ha kontakt med faren). Ønsker ikke å "ta side" i saken, men vil i det minste at barna skal få ha muligheten til å treffe hverandre når de blir eldre. HI Anonymous poster hash: 338e7...504
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Gutten er forresten 8 år. HI Anonymous poster hash: 338e7...504 Er gutten 8 år og har over flere år ikke villet ha kontakt med far? Det tror jeg ikke noe på - her må det jo være mor som manipulerer ? Anonymous poster hash: 66e8b...4fa Det er ganske åpenbart. Tror mannen min har såret henne slik at hun ikke klarer å se forbi det, og gjøre det beste for barnet sitt ( få ha kontakt med faren).Ønsker ikke å "ta side" i saken, men vil i det minste at barna skal få ha muligheten til å treffe hverandre når de blir eldre. HI Anonymous poster hash: 338e7...504 Er du den far har såretmor med ? Dersom du er helt uten skyld ville jeg tatt kontakt av hensyn til barna- dersom du kan lastes oppi dette må jeg tenke litt før jeg gir deg et svar... Anonymous poster hash: 66e8b...4fa
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Gutten er forresten 8 år. HI Anonymous poster hash: 338e7...504 Er gutten 8 år og har over flere år ikke villet ha kontakt med far? Det tror jeg ikke noe på - her må det jo være mor som manipulerer ? Anonymous poster hash: 66e8b...4fa Det er ganske åpenbart. Tror mannen min har såret henne slik at hun ikke klarer å se forbi det, og gjøre det beste for barnet sitt ( få ha kontakt med faren).Ønsker ikke å "ta side" i saken, men vil i det minste at barna skal få ha muligheten til å treffe hverandre når de blir eldre. HI Anonymous poster hash: 338e7...504 Er du den far har såretmor med ? Dersom du er helt uten skyld ville jeg tatt kontakt av hensyn til barna- dersom du kan lastes oppi dette må jeg tenke litt før jeg gir deg et svar... Anonymous poster hash: 66e8b...4fa Nei, vi møttes et par år etter at det var slutt mellom dem. HI Anonymous poster hash: 338e7...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå