Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Nei ;-) Vil ha litt privatliv. Anonymous poster hash: 569e6...1f4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Åhh, hjelpes meg vel! Nei, aldri i livet! Jeg er glad i foreldrene mine, men jeg vil ikke bo med dem permanent. Det blir for voldsomt for meg. Anonymous poster hash: 8e019...8e9
Gjest Gullguttene Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Nei. Jeg er veldig glad i foreldrene mine og vi har et godt forhold. Men naboer, i samme hus? Hadde ikke orket. Litt privatliv er lov å ønske seg
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Nei, nei og nei!!! 😃 Anonymous poster hash: 767f8...683
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Du mener hver sin del av en tomannsbolig sant? Altså hele huset tilsammen? Ikke med mine foreldre selv om vi jeg et kjempegodt forhold. Men kunne gjort det med svigermor. Anonymous poster hash: 5ffa7...7e0
Line-mamma til to herlige Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 Dummeste man gjør er å flytte oppi familie. Snakker av erfaring , desverre.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 Hahahahahaaaa, dagens!! :D:D Ikke om det snødde sjokoladeflak, og jeg fikk alle penger i hele verden!! Lo så høyt her at mini våknet, haha. Anonymous poster hash: e6802...fac
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Ja. Men kun én av dem siden de ikke akkurat har vært på talefot de siste 25 årene. Blir mye kål med begge under samme tak vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Ikke vegg i vegg men kunne gjerne bodd i samme gata, vi har et supert forhold og de vet å holde normal avstand da vi har bodd nært før. Svigers har jeg en drøm om at de flytter til svigermors hjemland som er på andre siden av jordkloden. Er ikke rasist for å det sagt, bestevenninna mi er fra hennes hjemland og jeg har venner fra ca 10 forskjellige land dvs 4 verdensdeler, er svigermor som er fæl. Anonymous poster hash: 3c3fa...779
ønskerbebis Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Jeg kunne gjort det om det var i tomannsboligen jeg bor nå! Veldig skjermet og ser ikke inn i verken hage eller innkjørselen deres. Men da måtte reglene vært klare. Aldri hatt det problemet at de maser og heller ikke det problemet at de ikke går an å snakkes til og at de da hører etter! Vi liker å være sammen men også alene, så tror ikke det hadde blitt noe problem. Min samboer bodde med besteforeldre, oldeforeldre og foreldre i samme hus når han var liten (3 etasjer) og jeg har sjelden sett en så sammensveiset og ærlig familie. Han husker fortsatt at han og søskenflokken snek seg opp trappa til bestefar for at han skulle lese nattahistorier hver kveld før de la seg! Kom de ikke snek bestefar seg ned 😉 Syns det høres koselig ut så lenge man klarer å si i fra når man vil være alene og at alle respekterer nettopp dette!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Vi har bodd slik i 4år, vi leier av de mens jeg har studert har egentlig godt veldig bra. Nå som jeg nærmer meg ferdig på skolen og nå lurer de på om vi vil overta eiendommen og de leie av oss. Føler litt at jeg skylder de det, for vi har leid for en billig penge og de orker ikke vedlikeholdet. Hi Anonymous poster hash: f89f9...341
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Ikke vegg i vegg men kunne gjerne bodd i samme gata, vi har et supert forhold og de vet å holde normal avstand da vi har bodd nært før. Svigers har jeg en drøm om at de flytter til svigermors hjemland som er på andre siden av jordkloden. Er ikke rasist for å det sagt, bestevenninna mi er fra hennes hjemland og jeg har venner fra ca 10 forskjellige land dvs 4 verdensdeler, er svigermor som er fæl. Anonymous poster hash: 3c3fa...779 Det var voldsom til utgreiing. Hold for meg som bevis på at du ikke er gift at du er gift med sønnen hennes... Anonymous poster hash: 94904...e66
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Ja. Har planer om å flytte nær mine foreldre så jeg kan ta meg av dem når de blir litt eldre. Anonymous poster hash: 488f8...a72
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 Ja med pappa om han hadde levd vi er veldig like og trivdes veldig godt sammen. Anonymous poster hash: 7744a...1c7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 Ja. Det hadde nok funket om vi hadde gjort det. Men tror jeg ville prøvd å unngå det. Anonymous poster hash: d54ce...de9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #19 Skrevet 22. juli 2014 Ja, det kunne jeg. Jeg har vokst opp med besteforeldre på samme tomt, og det var gull verdt hele oppveksten. Alltid noen hjemme når jeg kom hjem fra skolen, kranglet jeg med mor dro jeg til bestemor osv. :-) Men søstera mi er eldst, så det var hun som overtok huset etter besteforeldrene da de flyttet i leilighet pga alder. :-) Forutsetningen er å respektere andres privatliv, at man feks blir enige om å ringe på døra osv. :-) Anonymous poster hash: 1e4f2...002
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #21 Skrevet 22. juli 2014 Ja, ingen problemer Da hadde jeg nok slappet enda mer av, fått mer privat liv og ikke minst og mer frihet til å gjøre andre ting, siden foreldrene mine er utrolig flink å stille opp og avlaste meg ellers. I motsetning til svigermora mi som er helt motsatt. Dessverre er det hun som bor i leilighet under oss nå. Hadde jeg vært egoist så kunne jeg kaste henne ut for lenge siden etter flere merkverdig hendelser..... Anonymous poster hash: ad450...21f
Light of my life Skrevet 22. juli 2014 #22 Skrevet 22. juli 2014 Nei. Vurderte det en stund, men kom frem til at jeg medt sannsynlig hadde blitt gal!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #23 Skrevet 22. juli 2014 Ikke vegg i vegg men kunne gjerne bodd i samme gata, vi har et supert forhold og de vet å holde normal avstand da vi har bodd nært før. Svigers har jeg en drøm om at de flytter til svigermors hjemland som er på andre siden av jordkloden. Er ikke rasist for å det sagt, bestevenninna mi er fra hennes hjemland og jeg har venner fra ca 10 forskjellige land dvs 4 verdensdeler, er svigermor som er fæl. Anonymous poster hash: 3c3fa...779 Det var voldsom til utgreiing. Hold for meg som bevis på at du ikke er gift at du er gift med sønnen hennes... Anonymous poster hash: 94904...e66 Tja, er andre her som også har skrevet mer enn en setning el to. Den siste setningen skjønte jeg ikke? Anonymous poster hash: 3c3fa...779
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #24 Skrevet 22. juli 2014 Nei, tror ikke det er noe jeg ville ha valgt å gjøre selv om det kunne fungert med klare regler og retningslinjer. Vi koser oss sammen en uke på hytta, men tror alle parter synes det er godt å komme hjem til seg. Tror ikke mannen hadde jublet over ideen heller!? Anonymous poster hash: f5b66...596
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #25 Skrevet 22. juli 2014 Med mine foreldre, nei, men det hadde nok fungert på et vis Bor forøvrig i tomannsbolig sammen med svigers, eller snarere en delt generasjonsbolig. Vi bor på gård, det er svigers som driver, og mannen som skal ta over. Men det fungerer utmerket, og vi har et veldig godt forhold, kort vei til ivrige barnevakter, barna får vokse opp med nært og tett forhold til besteforeldrene, og vi har stor hjelp av hverandre i forhold til pass av gården så vi alle kan få oss litt fri innimellom. Ville ikke hatt det på noen annen måte. Men det skal sies at vi har strenge regler for at vi er separate husholdninger, og at det ikke er å bare buse inn hos hverandre om vi skulle føle for det. Skal noe sånt fungere så må det være gjensidig respekt for hverandres privatliv. Anonymous poster hash: 7d918...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå