Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Superhyggelig, positiv, oppmuntrende, støttende etc når jeg signerer med nick, og helt ufyselig som anonym?? Anonymous poster hash: 02ae2...234
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Nei, jeg er ikke alltid ufyselig som anonym! Anonymous poster hash: 73ae8...8eb
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Ikke alltid.. Men, jeg er ALDRI ufin med nick. Da bruker jeg konsekvent anonymknappen. Tror flere ville blitt overrasket over at "mitt nick" står bak noen av de styggeste kommentarene her inne..! Anonymous poster hash: 02ae2...234
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Nei, jeg er egentlig alltid hyggelig, med nick eller ei. Men liker å skrive under anonym for ikke å bli gjenkjent. Anonymous poster hash: 18a55...4f2
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Jepp. Anonymous poster hash: bcb4a...b94
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Absolutt ikke. Signerer stort sett med anonym, men føler ikke for å være ufin selv om jeg er anonym. Anonymous poster hash: baaf8...dd4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Nei, jeg prøver å aldri være ufin med noen, uansett om jeg skriver med nick eller anonym. Skriver som regel anonymt. Har ikke behov for å være stygg slik enkelte her inne tydeligvis har behov for. Jeg mener det sier ganske mye om en person om man synes det er greit å gjemme seg bak en anonymknapp og slenge mye dritt til andre. Feighet er bare en ting det sier om personen, manglende empati en annen... Anonymous poster hash: f1b16...547
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 Prøver aldri å være slem, men med så mange forskjellige mennesker her inne er det ikke fritt for at man av og til leser ting man synes er helt idiotisk og dermed svarer deretter. Anonymous poster hash: e6a5e...43f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 Nei, jeg er egentlig alltid hyggelig, med nick eller ei. Men liker å skrive under anonym for ikke å bli gjenkjent. Anonymous poster hash: 18a55...4f2 Samme her. Kan ikke huske sist jeg skrev ett innlegg med mitt eget nick. Har gjenkjent andre og er redd for at de skal avsløre meg. Jeg takker alltid høflig for svar og råd jeg får. Anonymous poster hash: 49dd9...4d1
*Miss Marple* Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Nei, jeg har ikke behov for å hevde meg selv ved å tråkke på andre. Om jeg signerer anonymt er det fordi det er litt for personlige opplysninger eller spørsmål i innlegget mitt. Er noen tåpelige og jeg føler behov for å fortelle dem det så signerer jeg med nick, for hvem bryr seg vel om hva en grå anonym mener? (Ikke a jeg tror at mine meninger heller så veldig mye om jeg signerer med nick heller altså. Man tar som regel til seg de kommentarene man liker og avfeier de andre som tåpelig enten det blir signert eller ikke).
*Miss Marple* Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor har du behov for å være ufyselig mot andre, forresten? Hvordan føler du deg når du skriver en stygg kommentar? Håper du at den du svarer skal bli såret og lei seg?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Jeg tyr aldri til personangrep verken med eller uten nick. Jeg kan nok bli veldig skarp både som anonym og med nick i blant, men prøver å holde meg saklig. Om jeg velger å signere med eller uten nick har med helt andre ting å gjøre enn at jeg ikke skulle tørre å stå for hva jeg mener. Anonyme som slenge dritt og mobber er bare patetisk. Anonymous poster hash: 8b0fe...e2f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Jeg signerer aldri med nick og er aldri ufyselig. Jeg er ærlig og kan nok være litt skarp i kantene , men det stopper der. Anonymous poster hash: e9a75...aaf
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Jeg signerer aldri med nick og er aldri ufyselig. Jeg er ærlig og kan nok være litt skarp i kantene , men det stopper der. Anonymous poster hash: e9a75...aaf Unntatt nå da...signerer som anonym mener jeg. Anonymous poster hash: 02680...dd5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Signerer aldri med nick, og er aldri ufin eller frekk. Anonymous poster hash: dd530...0c1
skinnfilla Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Om jeg skriver anonymt er det for ikke bli gjenkjent. Jeg svarer på samme måte uansett, jeg har ikke hjerte til å sitte å skrive jævlige ting , til folk som allerede ligger nede. Men jeg har nulltoleranse for idioti og kan nok være litt skarp i svarene. Står for det jeg skriver, men er villig til å se fra andre vinkler. Innrømmer feil, om jeg er for kjapp på avtrekkeren. Fatter ikke at noen kan være så jævlige, som enkelte er.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #17 Skrevet 21. juli 2014 Jeg er mer ærlig når jeg er anonym enn om jeg bruker nick. Da svarer jeg dere, som om dere var mine søsken. Brutalt ærlig, og helt uten silkehansker. Anonymous poster hash: 8558d...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå