Gå til innhold

2 mnd uten mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler slikt svært dårlig.. Det er helt jævlig for meg og jeg har en forferdelig klump i halsen og gråten er like rundt hjørnet hele tiden..Håper det blir bedre iløpet av ukene..
En uke eller to er noe.. men 2 mnd...

Vi har en baby på 6 mnd.. 
Mannen skal være i Oslo å øve til NM i kokkekunst som skal være i slutten av september.. Vi skal være litt i Oslo i august for vi har fortsatt leiligheten da så må flytte ut osv, vi skal flytte til hjemstedet og kjøpe leilighet her.. Men han kommer til å være å øve mye så kommer ikke til å se han så mye i august heller.. Når han kommer tilbake hit så har han gitt opp hele karrieren sin for oss og skal være kokk på hotell, så unner han virkelig det siste der..

Lurer på hvordan andre takler å være så lenge uten? Vet at folk er mye lengre uten altså, og at jeg kanskje overreagerer men synst det er helt forferdelig jeg. Sist vi var vekk fra hverandre var en uke i januar. Det er vel verst når natten kommer. Dagene går jo med en liten og med familie og venner på samme sted. Tenker også på sønnen vår! Heldigvis er han så liten at han ikke forstår så mye om hvorfor pappen er vekk da...

Avogtil føler jeg at jeg reagerer som om det var slutt, skulle jo nesten tro det sånn jeg føler det, vet jo at han kommer tilbake 25.september og endelig får litt bedre arbeidstider og vi får se han mer!! VIRKER bare så uendelig langt dit...

TIPS til å få tiden til å gå?

Anonymous poster hash: 28abe...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke besøke han? Eller han dere?

2 mnd er lenge for en så liten. Har nok mest sannsynlig glemt pappaen sin .(

Anonymous poster hash: c0a7f...984
Skrevet

Det som er er at vi skal være med foreldrene mine der vi kommer ifra og han skal være i leiligheten vår i Oslo.. Han kommer til å øve på alle fridager så vil heller være her jeg har familie og venner da enn alene i Oslo alle ukedagene+helgen til han kommer hjem om natta.. Vi kjenner ikke mange der.. Men han skal få sett han før det har gått 2 mnd, for vi må uansett ned til time på helsestasjonen 18.august så skal vi flytte ut alle ting og vaske ned siste helgen i august..Men det blir ikke mye han får de han akkurat uansett ! For gutten har jo lagt seg når han kommer hjem sikkert og når vi skal vaske ned må han være med onkelen sin.

Han er jo en blandt 12 som har blitt trekt ut til NM så det er jo ikke bare bare, må øve MYEE for å komme seg gjennom det.. De fleste som er med dropper jo hele sommerferien for å øve men han har valgt å brukte den til oss heldigvis.

Ja, det er det jeg er så redd for:(

Anonymous poster hash: 28abe...858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...