Gå til innhold

Barn som sover med vinduene igjen i denne varmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om noen som lukker vinduene til barna helt igjen i denne varmen, stakkar..

Grunnen var at mamma i huset er redd for at insekter skal ta seg inn. De har ikke varmepumpe eller vifte ol. Bare lufter litt før sengetid. Kjørte forbi der i dag for skulle et ærend, og ser at vinduene på barnerommene er klistret igjen.

Hva er verst? Overopphetning eller noen få myggbitt (som kan unngås med nettilgang foran vinduet. ) kjenner jeg blir helt matt, når hysteriet går over alle støvleskaft..

Og de klager på at barna er så urolige nå i varmen og ikke vil sovne, ikke rart det når de blir slow cooked i noen timer, uten luft.

Anonymous poster hash: bec40...89d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg et liv sier nå jeg...

Anonymous poster hash: ebf53...725

Skrevet

Vi bor nær veien så er støy fra trafikk, men lukker ikke vinduene av den grunn. Er jo så varmt!! Håper for all del de barna får en vifte om hun skal ha vinduene igjen.

Anonymous poster hash: 50e97...45a

Skrevet

Vindua er forsåvidt opne her, men det er ikkje mykje hjelp i det med 28-29°c ute.

Skrevet

Ja, få deg et liv. Hva vet du om de har vifte eller varmepumpe?? Har du vært å sett når de sover?

Herregud, gi slipp litt og se heller hvor du går.

Anonymous poster hash: e4500...307

Skrevet

Hi, det hjelper ikke å ha vinduet oppe når det er så varmt ute også. Hjelper ingenting. Jeg har vinduet oppe og våkner opp flere ganger om natten svett. Det er 28 grader hos meg nå, ikke litt vind engang.

Skrevet

Jeg vet det fordi jeg kjenner mammaen og hun fortalte det selv. Så det er nå greia er med innlegg her inne at vi skal svare at de må få seg et liv?

Jeg har et liv, er bare sjokkert over at hysteriske foreldre tar merksnodige valg.

Skrevet

Her er også vinduene igjen.

Vi bor i første etasje så jeg tør hvertfall ikke å sove med vinduet åpent.

Skrevet

Her er det ett fett om jeg sover i hagen eller på soverommet, like fordømt varmt begge steder. 

Anonymous poster hash: ab2aa...19c
Skrevet

Her er også vinduene igjen.

Vi bor i første etasje så jeg tør hvertfall ikke å sove med vinduet åpent.

Da får du deg sikkerhetsstang på vinduet. 

Anonymous poster hash: 13af7...3d5

Skrevet

Bor også i 1.etg. og sover med alle vinduene åpen.

Anonymous poster hash: 960e0...bc2
Skrevet

Her er vinduene godt igjen, varmere ute enn inne når i vifta står på!

Anonymous poster hash: 59cd2...fbe
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 87b23...9cc

Skrevet

Jeg vet det fordi jeg kjenner mammaen og hun fortalte det selv. Så det er nå greia er med innlegg her inne at vi skal svare at de må få seg et liv?

Jeg har et liv, er bare sjokkert over at hysteriske foreldre tar merksnodige valg. Anonymous poster hash: bec40...89d

Herregud, leser du ikke hva folk skriver til deg, DET HJELPER ikke Å HA VINDUET OPPE NÅR DET ER LIKE VARMT UTE .

Og ja, jeg synes du burde få deg et liv istedenfor å leve og irritere deg over naboens.

Anonymous poster hash: e4500...307

Skrevet

Jeg har et liv, er bare sjokkert over at hysteriske foreldre tar merksnodige valg.

Sjokkert faktisk. Skal ikke mye til for å sjokkere deg?

Jeg synes det er UTROLIG at folk som deg klarer å fungere i hverdagen. Håper ikke du har barn. Må være flaut å ha en så sløv mor!

Anonymous poster hash: ebf53...725

Skrevet

I denne varmen hjelper det ikke å ha vinduer oppe. Er 30 grader ute og 31 grader inne. Prøv å luft ut den varmen du ;)

Anonymous poster hash: 04e5a...620

Skrevet

Hva med de med barn med pollenallergi? Skal de også ha vindu åpne?

Det er da ikke mye hjelp med åpne vindu i denne varmen...

Skrevet

Har hatt vinduet igjen et par ganger når det har vært 29 grader ute og 23 inne. Må spare på den kalde luften :-)

Anonymous poster hash: 03398...391

Skrevet

Her er også vinduene igjen.. Hjelper ikke å ha dem åpne. Har de åpne  om dagen med gardinene trukket for, da er det godt og svalt der inne på kveldstid. 
Bor i kjellerleilighet med vinduer rett ut til hagen, aldri verden om jeg har de åpne på natta. Har også en ex som pleide å komme å banke på vinduet i fylla på natta, en av hovedgrunnene. 

Anonymous poster hash: 98487...dc9
Skrevet

Mine sover også med vinduene igjen, hva er problemet?

De har vinduene åpne til litt etter de sovner eller til de legger seg om de vil jeg skal lukke de. Vi bor slik til at vinduene deres er i bakkehøyde og for sikkerheten skyld er det bedre å lukke de igjen siden det ikke er lås på de i åpen posisjon. Vil hverken at barna forsvinner ut den veien før jeg har våknet til eller at andre tar seg inn den veien. Jeg pleier å åpne soveromsdørene deres når jeg legger meg og de har da ventiler som står åpne.

Sover med mitt soveromsvindu lukket også jeg.

Anonymous poster hash: 5ea66...854
Skrevet

Kjører forbi og glor på huset for å se om vinduene er lukket faktisk.. Sympatisk menneske du! Typisk eksempel på sladremenneske som holder bygdedyret i live.

Anonymous poster hash: 9e2cf...a5c

Skrevet

Vi har vinduene igjen og alle dørene i huset åpne - da syns vi at vi får best inneklima nå i varmen.

Du må passe på så du ikke kræsjer når du glor sånn på husene du kjører forbi.

Skrevet

Vi må ha vinduene igjen, ellers blir det kleggbitt over hele ungen, samt at ungen ikke får sove med noen som helst lyder rundt seg. Ville våknet med det samme det blåste litt i gardinene, eller en bil kjørte forbi. Og vi har naboer som tuter døgnet rundt når de kommer hjem og kona/mannen er hjemme. Har sagt ifra om at vi synes det er ugreit når klokka er 23, men de brydde seg ikke om det.
En vifte er også uaktuelt pga støy. Lufter godt på dagtid, men det er like varmt (om ikke varmere faktisk) ute og inne, men litt gjennomtrekk gjør i hvert fall ikke luften stillestående. 

Anonymous poster hash: 0db1d...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...