Gå til innhold

Er bikini med halterneck eller vanlige stropper finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg bikini for første gang på 10 år...

Anonymous poster hash: e8e4b...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på fasongen din. Halterneck er ikke pent på brede og kraftige skuldre.

Anonymous poster hash: 9bcd9...227

Skrevet

Jeg vet bare at jeg får skikkelig vondt i nakke og skuldre av halterneck. Ikke fordi jeg har så veldig store pupper (en helt vanlig c-cup), men fordi jeg av en eller annen grunn ubevisst går og strammer musklene mot den stroppen rundt nakken, og det blir vondt.

Så her er det ingenting annet enn to vanlige stropper som fungerer.

Anonymous poster hash: 1dc5d...362
Skrevet

Spørs på puppestørrelsen og hva du trenger av støtte osv. 

Mine pupper har ikke sjangs til å holde seg på plass i en trekantbikini, det gir for stort press på nakken. 

Anonymous poster hash: 622bb...69a
Skrevet

Jeg har noen kilo for mye, så da passer det kanskje ikke så godt med halterneck.

Og som du sier så har jeg også hatt en tendens til å bli slitenav ting som er knytt i nakken. Bør vel muligens gå for vanlige stropper...

Skrevet

Jeg er forresten en C-cup.

Skrevet

Jeg har mer enn ett par kg for mye men kler halterneck best. Har små pupper ;)

Skrevet

Med tanke på å få brunfarge jevnt så bruker jeg begge deler, synes vanlige stopper er mest komfertabel da

Anonymous poster hash: c2867...306

Skrevet

Med tanke på å få brunfarge jevnt så bruker jeg begge deler, synes vanlige stopper er mest komfertabel da

Anonymous poster hash: c2867...306

Enig. På halternecken er det ofte knyting både i nakken og på ryggen. Gjør det ubehagelig å ligge i sola.

Anonymous poster hash: 15406...a09

Skrevet

Jeg kan bruke begge deler, men om jeg finner en halterneck som passer i formen til puppene mine er nok det aller finest til meg.... men nakken min er ikke helt enig.

Så de halterneck-bikiniene jeg har bruker stort sett bare på slutten av dagen på stranda, skifte til dem etter å ha badet f.eks. Orker ikke en hel dag med halterneck.

Komforen har veldig mye å si for om man føler seg vel i en bikini - i tillegg til utseendet. Så gå for mest mulig av begge deler, det er stor forskjell på ulike merker.

Anonymous poster hash: 77e29...64e
Skrevet

Det kommer an på fasongen din.

Jeg klarer kun bruke med skulderstropper, får vondt i nakke, skuldre og hode med halterneck.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...