Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 ....bader dere de i sjøen nå? Her vi bor er det 23-24 grader i vannet, og jeg må innrømme at jeg har tatt med veslegutten uti et par, tre ganger. Ikke lenge av gangen, bare nok til å kjøle han litt ned. Jeg fikk noen blikk i dag, så spm mitt er, er det galt å bade en 7-8 mnd gammel baby? Anonymous poster hash: b69d7...d4c
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Så lenge ungen ikke fryser og har det bra er det helt normalt Vi har kun fjellvann å bade i. Når toppen 17 grader. Mine har duppet og badet der siden de var 6 måneder. Nå er de 3, 5 og 10. Hysteriske mødre må jeg si Anonymous poster hash: 572d9...19d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Så lenge barnet ikke viser negative reaksjoner så regner jeg med du gjør det som er riktig for dere:) du har instinkter og intuisjon, og du kjenner når du gjør noe som er uheldig for babyen. Anonymous poster hash: 9b89d...401
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Takk for svar! Joda, stoler på mine egne intuisjoner, og denne gangen var jeg rimelig sikker på at jeg hadde rett. HI Anonymous poster hash: b69d7...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå