Gå til innhold

Beste tips mot flyskrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt skikkelig flyskrekk her, men som har blitt "kurert"? Evt hvordan? :)

familie til kjæresten bor på vestlandet så blir en del flying fremover. Værste jeg vet, spesielt sånne "små-fly" :o har til nå tatt bilen dit, men har fått barn, da må det nesten bli litt flying heretter :(

Anonymous poster hash: 98df8...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valium.. eneste som funker på meg. Jeg har prøvd alt. Hypnose. Kurs. U name it

Anonymous poster hash: 8de0d...130

Skrevet

Hvorfor er du redd? Opplevd noe tidligere? Redd for turbulens?

Anonymous poster hash: f760d...b4b
Skrevet

Er det noen som har hatt skikkelig flyskrekk her, men som har blitt "kurert"? Evt hvordan? :)

familie til kjæresten bor på vestlandet så blir en del flying fremover. Værste jeg vet, spesielt sånne "små-fly" :o har til nå tatt bilen dit, men har fått barn, da må det nesten bli litt flying heretter :(Anonymous poster hash: 98df8...7ff

Det er farligare og kjøre bil en å ta fly.

Anonymous poster hash: 9ef57...0bf

Skrevet

familie til kjæresten bor på vestlandet så blir en del flying fremover. Værste jeg vet, spesielt sånne "små-fly" :o har til nå tatt bilen dit, men har fått barn, da må det nesten bli litt flying heretter :(Anonymous poster hash: 98df8...7ff

Det er farligare og kjøre bil en å ta fly.

Anonymous poster hash: 9ef57...0bf

Det argumentet holder ikke for noen med reell angst for å fly. Blir litt som å si til en som er redd for hai, at det er flere som blir drept av kyr iløpet av et år.. Vel, så hadde jeg ikke angst for den dumme brune kua, men det store beistet med tenner som kan dele meg i to :P

I mitt hode er jeg reddere for å fly, rett og slett fordi jeg ikke har kontroll.. Og at om det først skjer noe så er det så katastofalt. Styrter man så er man jo død. Det er man ikke nødvendigvis i en bilulykke.. Der har man en liten sjanse i det minste..

Skrevet

Jeg har ikke ekstremt angst men liker det ikke. Syntes det gikk bedre etter en lang samtale med en flykaptein hvor han fortale mye "nyttig" informasjon for meg. Ellers sitter jeg alltid i midten av flyet (og later som jeg kjører buss) og ved en nødutgang.

Skrevet

En har 70% mulighet for å overleve en flystyrt, og får å oppleve en flyulykke skal en fly i 46000 år.

Jeg vet dette, vet det skal myyye til før det skjer noe, men har veldig flyskrekk.

Jeg har vel prøvd det meste uten hjelp.

Ett råd jeg ikke har prøvd er å komme seg opp i fly 3-4 ganger i året.

Hvorfor er du redd?

Anonymous poster hash: f760d...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...