Gå til innhold

Dummeste innlegg på Facebook om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Skjønner ikke hva folk skal i Syden etter"

Dette er fordi det er så varmt hjemme, og jeg har lest mange slike kommentarer i det siste.

Jida, men vi drar på ferie både for å være garantert sol, samtidig som vi får en avveksling og opplever nye steder. Er i Spania, og har reist litt rundt og sett mye kjekt også.

At det tilfeldigvis er sol hjemme også gjør ikke så mye. Det er nå engang nå i juli vi har fri til å dra.

Men lei av å bli ledd av fordi vi kunne spart maaassse på å være hjemme i varmen.

Flere som opplever det?

Anonymous poster hash: 4d296...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen stakkars deg!

Anonymous poster hash: afa78...846

Skrevet

Jeg sitter i bikini ute i Norge nå men drar til syden i kveld.

Her hjemme har jeg en sur unge som ikke vil ut pga varmen, i syden derimot kan vi storkose oss på båttur og i ett av de digre bassengene.

Gleder meg til å nippe cava og se på at ungen plasker istedet for å gå hjemme og kjefte på hverandre.

Hipp hurra for syden.

Anonymous poster hash: 41157...c33

Skrevet

He he, lar meg ikke irritere over slikt :P  Noen drar kanskje til syden for kun sol og da sparer man jo penga om man bare er hjemme. Jeg derimot vil ha miljøforandring oooog sol+ bad.. Så kommer ikke til å avbestille sydenturen, for å si det sånn, he he :laugh:  :ol:  :is:  :cool:

Skrevet

Ferie er deilig både hjemme og borte. Vil jeg være garantert sol reiser jeg til syden. Får jeg sol hjemme er det en bonus.

Anonymous poster hash: 850ac...47e

Skrevet

Hurra for Syden.

Nytt sted, mange unger, basseng, strand, billig mat, båtturer og andre turer. Ungene koser seg og vi som foreldre trives best borte fra husarbeid og mas ;)

Anonymous poster hash: eb401...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...