Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Babyen skal være med pappaen på tur 2 dager, kommer til å spise ett måltid grøt eller mos per dag, resten er morsmelk på flaske eller erstatning. Trenger han vann i tillegg? Vanligvis får han så mye pupp han bare ønsker i tillegg til det ene måltidet, så får jo slukket tørsten og vekket væskebehovet med det. Anonymous poster hash: 0e4d8...771
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Jeg gir vann til grøt. Og litt innimellom nå når det er så varmt. Evt is i form av most fryst frukt. Min er 6 mnd. Anonymous poster hash: 589a7...bcd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Det er jo en grei alder å begynne med tilvenning av vann uansett. Så jeg hadde gitt det ja. Har uansett begynt å gi mine vann når de har begynt med fast føde. Anonymous poster hash: 7fbde...b65
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Mine hadde alltid vann i nærheten når de var i den alderen. Nå som det er så varmt er det ekstra viktig. Mi eldste var like gammel og like varm sommer, hun drakk mye vann i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 96b0c...933
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Takk for svar, da prøver vi litt vann Anonymous poster hash: 6c4bb...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå