Gå til innhold

Drømte han var utro inatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med ei jeg kjenner. Fant de sammen i senga, også var han helt likegyldig til av jeg hadde sett de. Tror ikke han kunne gjort noe sånt, men hadde en skikkelig klump i magen når jeg våkna. Føler meg teit, vet ikke hvorfor jeg enda tenker på det.

Anonymous poster hash: 4307c...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er litt guffent, hvordan en drøm kan henge igjen langt utover dagen. Jeg drømte her en natt at jeg og mannen var på tur, og så red han på en slags hest, og jeg gikk ved siden av. Han lovte stadig at vi skulle bytte, vi måtte bare finne et passende sted å stoppe. Det var bare det at det alltid var noe galt med alle stedene. Det var for mørkt, for lyst, for kaldt osv. Jeg våknet og var dritsur, og var i grunnen litt furten på han utover formiddagen. Stakkars mann, det er jo ikke hans feil at jeg drømmer rare drømmer :D ( og for de som tenker at dette betyr at jeg er gift med en egoist som setter sine behov foran mine/våre til enhver tid og at dette er underbevisstheten min som vil vise meg dette, så er han absolutt ikke det. I tillegg er han allergisk mot hester :D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...