Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Med ei jeg kjenner. Fant de sammen i senga, også var han helt likegyldig til av jeg hadde sett de. Tror ikke han kunne gjort noe sånt, men hadde en skikkelig klump i magen når jeg våkna. Føler meg teit, vet ikke hvorfor jeg enda tenker på det. Anonymous poster hash: 4307c...49d
Himmel og hav Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Det der er litt guffent, hvordan en drøm kan henge igjen langt utover dagen. Jeg drømte her en natt at jeg og mannen var på tur, og så red han på en slags hest, og jeg gikk ved siden av. Han lovte stadig at vi skulle bytte, vi måtte bare finne et passende sted å stoppe. Det var bare det at det alltid var noe galt med alle stedene. Det var for mørkt, for lyst, for kaldt osv. Jeg våknet og var dritsur, og var i grunnen litt furten på han utover formiddagen. Stakkars mann, det er jo ikke hans feil at jeg drømmer rare drømmer ( og for de som tenker at dette betyr at jeg er gift med en egoist som setter sine behov foran mine/våre til enhver tid og at dette er underbevisstheten min som vil vise meg dette, så er han absolutt ikke det. I tillegg er han allergisk mot hester )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå