Gå til innhold

Boliglån med betalingsnmerkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om banker som gir boliglån fordi om den ene har betalingsanmerkning? Trenger sårt et hus med større plass, men sambo har betalingsanmerkning, og jeg får ikke noe høyere lån enn jeg har.

Anonymous poster hash: d7473...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du her i steden for å ta en telefon direkte til banken?? Det er uansett helt individuelt, avhengig av både banken, størrelsen på betalingsanmerkningen, inntekt, lånet fra før etc etc...

Anonymous poster hash: d6f7e...be9

Skrevet

Jeg vet ikke om dere får det, men betalingsanmerkningen slettes når dere har betalt så om dere har egenkapital er det sikkert lurest å sørge for å bli kvitt betalingsanmerkningen først.

Anonymous poster hash: ec9a1...773
Skrevet

Samboeren din må gjøre opp for seg før det er vits å spørre om mer lån.

Anonymous poster hash: 66ae7...db4

Skrevet

Heller tvilsomt at en som ikke har økonomisk sans nok til å betale regningene sine får lån i banken, men dere får høre med banken

Anonymous poster hash: c20a0...e70
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 9dcee...cb4
Skrevet

Søk først banken om lån til å betale bort betalingsannmerkningen. Gjerne med pant i boligen dere har nå.

Fokuser så på å betale bort dette igjenn og bygg opp ny egenkapital om dere trenger der til videre planer.

Søk så lån til ny bolig.

Anonymous poster hash: 66ec0...b4b

Skrevet

Nei, anmerkninger må bort først! Vi har prøvd før og måtte betale ut det først. 

Anonymous poster hash: 6d8a1...d6a
Skrevet

Spydighetene flyger her inne som vanlig.. Har da vel så klart hørt i et par banker om lån, men de sa nei, så da spør jeg her om noen vet. Takk for svar de som kunne svare på det det gjaldt.

Skrevet

Spydighetene flyger her inne som vanlig.. Har da vel så klart hørt i et par banker om lån, men de sa nei, så da spør jeg her om noen vet. Takk for svar de som kunne svare på det det gjaldt.

Det var da ikke mye spydige svar her. Et svar oppfatter jeg som litt spydig, men selv det svarte jo på spørsmålet.

Anonymous poster hash: ec9a1...773

Skrevet

Man får ikke telefonabonnement med betalingsanmerkning engang.

Jeg jobber i bank og hos oss er det ihvertfall uaktuelt.

Det skal såpass mye til for å få en anmerkning, man har fått veldig mange muligheter i forkant.

Anonymous poster hash: 14a16...614

Skrevet

Yabank eller bank2?

Anonymous poster hash: 2f470...847

Skrevet

Søk kommunen om startlån gjennom husbanken. Det fikk vi:)

Anonymous poster hash: 71a5b...a5e
Skrevet

Jeg eier et hus fra før. Han har aldri eid et hus. Vi trenger et litt større hus for det jeg har er ganske lite å vi har 4 barn. For overskudd fra salg av mitt hus. Men jeg får ikke nok i lån alene. Han betaler på gjelden han er skyldig men enda mange år til han er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...