Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Gir dere barna når de skal få kose seg litt i ferien? Har en på fire som omtrent kan spise til hun spyr. Besteforeldre kan finne på å kjøpe store poser som jeg må porsjonere ut fra. Sier til de at det holder med en pastilleske eller en kjærlighet i ny og ne men de hører søren meg ikke. Er lei av å være den slemme som beslaglegger godteposer. Anonymous poster hash: ed91d...573
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Hun spiser ikke så mye gotteri, er også 4 år, men får litt Smurfedrops, sånne rosa Fox og kjærlighet. Og is da Vi har en stor bolle med gotteri i skapet og det har aldri vært noe spørsmål eller sure miner for at jeg porsjonerer ut. Anonymous poster hash: 48314...9d7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Hun spiser ikke så mye gotteri, er også 4 år, men får litt Smurfedrops, sånne rosa Fox og kjærlighet. Og is da Vi har en stor bolle med gotteri i skapet og det har aldri vært noe spørsmål eller sure miner for at jeg porsjonerer ut. Anonymous poster hash: 48314...9d7 Heldig du. Har to barn. Eldste er ikke spesielt glad i snop, hun har noen få favoritter. Minste er som Godzilla, er sikker på hun kan klare å klemme i seg en diger melkesjokolade om hun får kloa i den. Ligner nok på moren sin. Anonymous poster hash: ed91d...573
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Jeg har også en fireåring, han er superfornøyd med to sjokoladeruter eller en liten håndfull med potetskruer. Ungen liker ikke plastikkgodteri, så pastiller og gummigodteri spytter han ut. Han kan derimot spise is til det tyter ut av øra på ham, så der må vi rasjonere litt Anonymous poster hash: 1318a...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå