Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Hva tenker dere om en kone som tagger mannen i statusen sin og spør hva han vil ha til middag? Ikke at det plager meg men synes det er spesielt å dele på face at mannen kunne tenke seg å grille og de diskuterer hva de trenger. Anonymous poster hash: 0884d...fcb
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Hva tenker dere om en kone som tagger mannen i statusen sin og spør hva han vil ha til middag? Ikke at det plager meg men synes det er spesielt å dele på face at mannen kunne tenke seg å grille og de diskuterer hva de trenger. Anonymous poster hash: 0884d...fcb Haha.. Teit... Anonymous poster hash: 55169...cb3
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Da tenker jeg at de må ha en veldig lite spennendes liv
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Hehe et sånt spørsmål hadde jeg tatt på sms;) Anonymous poster hash: 2ae0a...502
catchbaby Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Jeg har sett mye teit på fb. Lirer på om jeg skal dra fram alle eksemplene her og lage en tråd for hver, for så og spørre hva folk synes om det...hvorfor?? Selvsagt kunne de tatt det på tlf, melding, Mail eller chatten, men de ville vel at alle skulle se at de skulle grille da og hva de skulle grille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå