Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for et godt ekteskap/ forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 4168a...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve å la vere å legge motiv som vond vilje bak handling/ord frå partneren som ein mislikar. La tvilen komme til gode mest mulig.

Skrevet

Drit i å flørte og ha sex med andre og vær ærlig med ektefellen din. Vis ektefellen ofte at han/hun betyr mye for deg, i stedet for å ta ham/henne for gitt.

Anonymous poster hash: 7ddf8...0b6
Skrevet

Ha økonomien i orden :D

Anonymous poster hash: 61d48...0d8
Skrevet

Prøve å la vere å legge motiv som vond vilje bak handling/ord frå partneren som ein mislikar. La tvilen komme til gode mest mulig.

Veldig godt tips! Mangelen på å følge dette er det som skaper de aller fleste av våre krangler og problemer. Så enkelt og så vanskelig...

Anonymous poster hash: 9d3a9...f37

Skrevet

Ikke rote med økonomi, og likeverdig kommunikasjon.

Skrevet

Mitt beste tips er å gå "all in", dvs ikke holde døra på gløtt. Dette inkludere selvsagt all form for utroskap.

Å ha økonomien i orden.

Bli værende i forholdet. Kjærlighet handler ikke om spenning og parweekender til barcelona, men om å ta et valg om å satse og bli.

Her snakker jeg selvsagt ikke om å bli i destruktive forhold, vold, rus etcetera...

Skrevet

Ikke lyv, ikke vær utro, ikke gjør løfter du ikke kan holde og ærlighet, vis omsorg og kjærlighet

Anonymous poster hash: f60e1...b96

Skrevet

Være ærlige, god kommunikasjon, kjempe for forholdet, mye kos og sex.

Anonymous poster hash: edcd6...24b
Skrevet

I tillegg til det som allerede er nevnt her, mener jeg også det er viktig å ta vare på intimiteten i forholdet - man må ikke slutte å være kjærester selv om man får barn. Da vil man etterhvert ende opp som samarbeidspartnere, og etter noen år er det stor fare for at man vil lengte etter nærhet, berøring, begjær og andre følelser knyttet til den fysiske delen av et parforhold. Og jeg snakker ikke bare om sex, man kan være intim på andre måter.

Skrevet

Ærlighet og ikke ta hverandre for gitt. Behandle partneren som du vil han skal behandle deg :)

Skrevet

Å være rause mot hverandre. Godta at man ikke er like og ikke hverken ser eller gjør ting likt. huske hva man elsker med sin partner. Og rydde opp etter krangler slik at ikke ting får ligge å surne.

Anonymous poster hash: 18900...8c3

Skrevet

Si fra om jeg ønsker noe eller vil noe. Min mann er ingen tankeleser ;)

Vi har god kommunikasjon, snakker sammen, unngår å tolke og spør om vi lurer på noe eller tror vi har feiltolket

Anonymous poster hash: 58ad2...cab
Skrevet

Gjensidig respekt og raushet i tillegg til å se hverandre som kjærester og ikke bare samarbeidspartner.

Skrevet

Å behandle han som din nærmeste, og beste venn. Pleie sitt eget forhold og ikke tro andre har det så mye bedre.Gi og ta, men ikke være en dørmatte ei heller en tyrann.

Slutt aldri å snakke sammen!

Skrevet

Og selvfølgelig ikke glemme å ha seg selv om man har nok barn😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...