Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Kanskje jeg skal skrive hvorfor også... Altså.. Vi har bare en bil for tiden. Mannen skal på jobb i morgen og jeg må til legen med en av ungene, men siden alle er bortreist og bhg stengt, må alle tre være med! Han har mulighet til å sitte på med noen til jobb, men det er store sjangser for at han må ta buss hjem. Det nekter han for han må vente (maks) en halvtime, så han sier bare at han tar bilen! Jeg må gå til busstoppen med tre barn, 30 minutter Ta bussen med tre barn Vente i sentrum før timen begynner (to timer) Vente i sentrum etter legetimen til neste buss (tre timer etter legetimen. Går sjeldent buss på formiddag) Og gå hjem igjen med tre trøtte unger, og minstemann pleier å få 3-4 VILIKKEGÅ-anfall på veien. Såååå tre kvarter-en time. Så hele min fridag går bort i dette! (Eneste fridag før neste tirsdag...) Det tar ca9 timer fra jeg går hjemmefra til jeg kommer hjem igjen!! Tar normalt en time!! Skriver her for å få litt støtte... Kjenner jeg er bare sur nå! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Dust tenker jeg. Hadde aldri funnet meg i det. Anonymous poster hash: c88c1...8d4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Hvis dette faktisk stemmer så hadde jeg filleristet mannen om jeg var deg. Deretter bedt han vennligst svippe ungen til legen. Anonymous poster hash: 28165...2f9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Hvis dette faktisk stemmer så hadde jeg filleristet mannen om jeg var deg. Deretter bedt han vennligst svippe ungen til legen. Anonymous poster hash: 28165...2f9 [/ Sånn... Da har jeg ringt og kranglet meg til å få bilen så jeg slipper å avlyse! Han er pottsur! Jaja... Håper han bruker hodet og tenker seg litt om mens han er på jobb!! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Han er en egoistisk dust. Hvis han ikke kan snakkes til fornuft så får du gjemme bilnøklene eller noe slik at han ikke kan ta bilen, Anonymous poster hash: 0a488...428
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 Hva i all verden er hans argument for at det er rettferdig at du skal styre så mye for at han skal slippe å vente en halvtime? Det er jeg veldig nysgjerrig på... Anonymous poster hash: 728a9...8ca
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Hva i all verden er hans argument for at det er rettferdig at du skal styre så mye for at han skal slippe å vente en halvtime? Det er jeg veldig nysgjerrig på... Anonymous poster hash: 728a9...8ca Argumentet hans var at han er så sliten etter jobb.. Og at jeg aldri hadde gjort det samme... Da måtte jeg le.. Pendler i perioder til en annen arbeidsplass, og den andre bilen er ganske ofte på reparasjon (den var kapittel i hele vinter-må kjøpe en ny skjønner jeg) Jeg tar alltid buss/tog og må vente opptil to timer! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Hva i all verden er hans argument for at det er rettferdig at du skal styre så mye for at han skal slippe å vente en halvtime? Det er jeg veldig nysgjerrig på... Anonymous poster hash: 728a9...8ca Argumentet hans var at han er så sliten etter jobb.. Og at jeg aldri hadde gjort det samme... Da måtte jeg le.. Pendler i perioder til en annen arbeidsplass, og den andre bilen er ganske ofte på reparasjon (den var kapittel i hele vinter-må kjøpe en ny skjønner jeg) Jeg tar alltid buss/tog og må vente opptil to timer! Anonymous poster hash: e9e66...1af *kaputt Og grunnen til at jeg godtar dette, er at i denne perioden må han oftest levere/hente ungene, så for at de skal slippe å gå hjem tar han bilen! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Englenemine Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Hehe hadde jeg aldri giddi. Hadde tatt nøklene fra han og brukt dem imorgen. Det er jo helt hinsides ego!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Hva i all verden er hans argument for at det er rettferdig at du skal styre så mye for at han skal slippe å vente en halvtime? Det er jeg veldig nysgjerrig på... Anonymous poster hash: 728a9...8ca Argumentet hans var at han er så sliten etter jobb.. Og at jeg aldri hadde gjort det samme... Da måtte jeg le.. Pendler i perioder til en annen arbeidsplass, og den andre bilen er ganske ofte på reparasjon (den var kapittel i hele vinter-må kjøpe en ny skjønner jeg) Jeg tar alltid buss/tog og må vente opptil to timer! Anonymous poster hash: e9e66...1af *kaputt Og grunnen til at jeg godtar dette, er at i denne perioden må han oftest levere/hente ungene, så for at de skal slippe å gå hjem tar han bilen! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Hehe hadde jeg aldri giddi. Hadde tatt nøklene fra han og brukt dem imorgen. Det er jo helt hinsides ego! Takk for støtte alle sammen!:-) Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor kan ikke dere hente mannen hvis han ikke får skyss hjem da?? Anonymous poster hash: 412e0...acb
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Det hadde ikke skjedd hos oss. Mannen kunne godt ha funnet på å si noe sånt, men hadde aldri godtatt det. Da får han ta barnet til legen da, med egenmelding på sykt barn Anonymous poster hash: 6830a...016
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #17 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor kan ikke dere hente mannen hvis han ikke får skyss hjem da?? Anonymous poster hash: 412e0...acb Fordi det går buss! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #18 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor kan ikke dere hente mannen hvis han ikke får skyss hjem da?? Anonymous poster hash: 412e0...acb Fordi det går buss! Anonymous poster hash: e9e66...1af Og det gjør det jo for deg også. Du høres rimelig rigid ut da. Om man har logistikk problemer en dag så er det normalt at man strekker seg litt lengre FOR HVERANDRE. Er du en slik som alltid skal ha og ikke gi eller? Kan umulig koste deg så mye å hente mannen i byen. Anonymous poster hash: 412e0...acb
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #19 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor kan ikke dere hente mannen hvis han ikke får skyss hjem da?? Anonymous poster hash: 412e0...acb Fordi det går buss! Anonymous poster hash: e9e66...1af Ofte kommer han sent hjem fordi han vare måtte stå å skravle med noen en halvtimestid, så han har jo nok å slå i hel tiden med! Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #20 Skrevet 21. juli 2014 Uhørt og ABSURD!!!!!!!!! Anonymous poster hash: bdb89...9ec
*Miss Marple* Skrevet 21. juli 2014 #21 Skrevet 21. juli 2014 Den som har barna har bilen. Fullstendig ferdig snakka!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #22 Skrevet 21. juli 2014 Hadde aldri funnet meg en slik mann overhodet! Anonymous poster hash: 90bd5...4ef
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #23 Skrevet 21. juli 2014 Hadde aldri funnet meg en slik mann overhodet! Anonymous poster hash: 90bd5...4ef Nå er det ikke akkurat så lett å vite hvordan han kommer til å bli etter noen år da.... Anonymous poster hash: e9e66...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå