Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Hun har fått 1 i en mnd nå. Er det vanlig å vente til de trenger mer (dårlig vekt oppgang) før man gir et måltid til? Anonymous poster hash: 8febb...635
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor gi grøt? Har aldri gitt mine grøt, kun hjemmelaget middag og most frukt og grønnsaker tilsatt morsmelk. GHar aldri skjønt hvorfor man absolutt må gi grøt. Det smaker lite eller altfor søtt, og det er tungt fordøyelig. Anonymous poster hash: 19159...46a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor gi grøt? Har aldri gitt mine grøt, kun hjemmelaget middag og most frukt og grønnsaker tilsatt morsmelk. GHar aldri skjønt hvorfor man absolutt må gi grøt. Det smaker lite eller altfor søtt, og det er tungt fordøyelig. Anonymous poster hash: 19159...46a Det var ikke det jeg lurte på Anonymous poster hash: 8febb...635
Gjest MammaTilFelix Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Jeg gir kun grøt på kveld. Gutt på 6 mnd. Kommer nok til å holde meg til et grøt- måltid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå