Gå til innhold

Hvor kjøpe treningstøy i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser på ferie til USA neste uke. 

Jeg trenger treningstøy... Hvilke butikker bør jeg lete i? 

Håper noen av dere har tips. 

Anonymous poster hash: c891e...017
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i USA.

Alle sportskjedene, bl.a., men de beste tilbudene finner du i saakalte 'outlet stores'. De selger overskuddsvarer, og du kan virkelig gjoere et kupp. I tillegg kan du sjekke ut bl.a.TJ Maxx og Marshall's hvor de ogsaa har endel til nedsatt pris. Men det beste utvalget finne du hos Nike, Reebok o.l. outlet stores. Du kan soeke og sjekke om de har slike outlets i naerheten av dit du skal. Det er veldig vanlig paa turiststeder, og Florida har derfor kjempemange.

Gi beskjed om du trenger mer hjelp eller tips.

Anonymous poster hash: 3dd18...8d1
Skrevet

Jeg drar på Nike outlets for treningssko og Dicks sporting goods for treningstøy.

Sports academy suger syns jeg, men de er billige.

Skrevet

Jeg elsker elsker elsker Lulu Lemon! De har utrolig mye fint, også så deilig og mykt treningstøy! Se om du finner en sånn butikk! :)

Anonymous poster hash: 7799e...d8c

Skrevet

Jeg elsker elsker elsker Lulu Lemon! De har utrolig mye fint, også så deilig og mykt treningstøy! Se om du finner en sånn butikk! :)Anonymous poster hash: 7799e...d8c

Enig! Men veldig dyrt, da.

Anonymous poster hash: 6b035...9be

Skrevet

Jeg elsker elsker elsker Lulu Lemon! De har utrolig mye fint, også så deilig og mykt treningstøy! Se om du finner en sånn butikk! :)Anonymous poster hash: 7799e...d8c

Ja, kan ikke kjøpe alt for mye der gitt ;) men herlig å unne seg en bukse og en topp! ;)

Skrevet

Ja, kan ikke kjøpe alt for mye der gitt ;) men herlig å unne seg en bukse og en topp! ;)

Absolutt! Bare pass paa at buksa ikke er gjennomsiktig bak. Det er en av bakdelene ved det merket. He he.

Anonymous poster hash: 3dd18...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...