Gå til innhold

Gubben mener at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjernen min kommuniserer feil med meg, om dere skjønner.

Alt er feil på meg, i følge meg selv. Jeg ser kanskje tjukk ut en dag? Jeg har hengepupper en dag? Jeg har stygge tenner en dag? Stygt hår? Bruker xl i klær ( i følge meg/hodet mitt - mens til vanlig bruker jeg s? Og lista fortsetter.

Jeg mener at det er slik! Mens gubben mener hjernen sier ifra at det er slik, noe som det ikke er. Om dere forstår. Jeg tror. Men det er ikke sånn i virkeligheten.

Hva skal en gjøre?

Anonymous poster hash: df845...fea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror gubben din er inne på noe.... Psykolog er tingen.

Anonymous poster hash: bc0be...9b6

Skrevet

Du har dårlig selvtillit med andre ord? Er det det mannen din mener? Da må du ta grep. Finn ut hva som er bra med deg, hva du får til osv. Fokuser på det du.

Anonymous poster hash: e18df...186

Skrevet

Ja, dårlig selvtillit også. Men han mener at det som om hjernen alltid skal finne feil på meg. Og er det noe positivt med meg, så arbeider det nesten til at jeg skal finne noe negativt.... Uten at jeg kan styre meg....

Går til psykolog fra før.

Skrevet

Ja, dårlig selvtillit også. Men han mener at det som om hjernen alltid skal finne feil på meg. Og er det noe positivt med meg, så arbeider det nesten til at jeg skal finne noe negativt.... Uten at jeg kan styre meg....

Går til psykolog fra før.

Flott. Da er mitt råd å fortsette med det, samt å ta opp dette med psykologen.

Anonymous poster hash: bc0be...9b6

Skrevet

Ja, dårlig selvtillit også. Men han mener at det som om hjernen alltid skal finne feil på meg. Og er det noe positivt med meg, så arbeider det nesten til at jeg skal finne noe negativt.... Uten at jeg kan styre meg.... Går til psykolog fra før. Anonymous poster hash: df845...fea

Ikke tenk så mye på hjernen din, det holder at du har dårlig selvtillit. Selvtillit blir styrt fra hjernen så det holder å si du har dårlig selvtillit, det er ikke noe galt med hjernen din av den grunn. Fokuser på det gode og det du gjør bra.

Anonymous poster hash: e18df...186

Skrevet

Forvrengt kroppsbilde heter det. Les om det. Det er slettes ikke normalt det du beskriver.

Anonymous poster hash: 2f9df...199

Skrevet

Men så fint da at han ser ting annerledes enn du gjør :-) tenk om det var motsatt og han mente alt var galt med deg?

Anonymous poster hash: 48930...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...