Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Er gravid og sliter med hovent og vondt underliv. Jeg ser nå blodårer stikke frem som jeg ikke ante var der engang... får et skikkelig trykk i underlivet særlig når jeg går....men også når jeg ligger... noen gode tips?flere som har hatt det slik? Anonymous poster hash: e6d64...297
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Opplevd det samme. Vondt og stygt. Tips? Få ut ungen...;-) Anonymous poster hash: c5036...33b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 hehe ungen må holde seg inne et par mnd. til:-) uff det er jo helt j*******...........føler det er kuler Down there:S Anonymous poster hash: e6d64...297
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Det er åreknuter (hemoroider kalles de i rumpa), de går tilbake etter fødselen. Var sånn jeg også, veldig ubehagelig. Ligg mest mulig flatt med bena høyt. Anonymous poster hash: 6c18e...ff6
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 tar ferie fra i morgen, men kjenner allerede at jeg gruer meg til å kjempe meg tilbake på jobb de siste ukene....det gjør så vondt at jeg går rett og legger meg når jeg kommer hjem....har en jobb hvor jeg bare går hele dagen:S Anonymous poster hash: e6d64...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå