Gå til innhold

ser ut som et skattekart....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og sliter med hovent og vondt underliv.

Jeg ser nå blodårer stikke frem som jeg ikke ante var der engang...

får et skikkelig trykk i underlivet særlig når jeg går....men også når jeg ligger...

 

noen gode tips?flere som har hatt det slik?



Anonymous poster hash: e6d64...297
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevd det samme. Vondt og stygt. Tips? Få ut ungen...;-)

 

Anonymous poster hash: c5036...33b

Skrevet

hehe ungen må holde seg inne et par mnd. til:-)

uff det er jo helt j*******...........føler det er kuler Down there:S



Anonymous poster hash: e6d64...297
Skrevet

Det er åreknuter (hemoroider kalles de i rumpa), de går tilbake etter fødselen. Var sånn jeg også, veldig ubehagelig.

 

Ligg mest mulig flatt med bena høyt.



Anonymous poster hash: 6c18e...ff6
Skrevet

tar ferie fra i morgen, men kjenner allerede at jeg gruer meg til å kjempe meg tilbake på jobb de siste ukene....det gjør så vondt at jeg går rett og legger meg når jeg kommer hjem....har en jobb hvor jeg bare går hele dagen:S



Anonymous poster hash: e6d64...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...