Gå til innhold

Samboeren til far har bilde av mitt barn som profilbilde på fb..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg ikke bør bry meg og jeg har ikke sagt noe til far om dette, men det plager meg..

Hun og jeg har aldri kunne snakke sammen da hun er fryktelig usikker på meg. Far var utro mot meg med henne, det er nok det som ligger til grunn.

For å gjøre en lang historie kort har hun i alle år prøvd å undergrave meg som mor. Hun lover barnet ting som jeg har sagt nei til, hun forteller datteren min at hun må gå hjem til meg og si at hun må klippe seg kort, få hull i ørene og den salgs.

Denne damen har også sendt meldinger til meg om at jeg ikke passer til å være mor og at datteren bør bo hos dem. Dette fordi hun hadde sett meg ute på byn, når hun selv var ute på byn..

Far får ikke lov å snakke med meg, så han pleier å ringe når han er på jobb o.l. Ringer jeg for å snakke med datteren får hun ikke alltid snakke med meg. Nå sist måtte datteren sitte ute å prate med meg og da kunne hun bare prate litt fordi hun ble så kald..

Datteren får heller ikke stå opp når hun våkner, hun må være på rommet til far står opp. Dette til tross for at samboeren står opp med deres felles småbarn..

Ja, dette var kort om min side av saken :P

Selv har jeg bedt om møter med henne, har til og med bedt henne være med på fvk, men hun nekter. I hennes hode finnes jeg ikke, jeg er bare en plagsom greie som hun overser..

Nå har hun altså bilde av mitt barn som profilbilde og jeg liker det ikke!... Jeg kommer som sagt ikke til å lage noen sak av dette, jeg må bare tømme meg litt..

Anonymous poster hash: 8e498...189
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ha tatt en telefon til eksen med en gang, og krevd atr hun tar ned bildet. Om ikke ville jeg ha kontaktet Facebook.

Ikke greit! Psyko dame!

Anonymous poster hash: 02e7d...812
Skrevet

Til neste gang, skriv barnefar minst en gang i innlegget. Jeg trodde du mente DIN far, og syntes hele det utroskapsgreiene var rimelig spesielt. . :-)

Jeg har forøvrig nulltoleranse på at andre legger ut bilde av mitt barn på nettet (jeg gjør det heller ikke selv), og jeg sier i fra til folk som har lagt ut bilde at jeg setter pris på at det blir fjernet. Det gjør folk da. :-)

Anonymous poster hash: 66e4c...ecd

Skrevet

Er det bare ditt barn, eller også hennes halvsøsken?

Har du bilder av barnet på face, eller et det et prinsipp du og far har at bilder av barnet skal ikke deles der?

Anonymous poster hash: 80d67...b86

Skrevet

Til neste gang, skriv barnefar minst en gang i innlegget. Jeg trodde du mente DIN far, og syntes hele det utroskapsgreiene var rimelig spesielt. . :-)

Jeg har forøvrig nulltoleranse på at andre legger ut bilde av mitt barn på nettet (jeg gjør det heller ikke selv), og jeg sier i fra til folk som har lagt ut bilde at jeg setter pris på at det blir fjernet. Det gjør folk da. :-)Anonymous poster hash: 66e4c...ecd

Hi hi, jeg ble også litt forvirret over at faren din var utro mot deg...;)

Anonymous poster hash: c6160...caa

Skrevet

Jeg har forøvrig nulltoleranse på at andre legger ut bilde av mitt barn på nettet (jeg gjør det heller ikke selv), og jeg sier i fra til folk som har lagt ut bilde at jeg setter pris på at det blir fjernet. Det gjør folk da. :-)

Ja, meg mener jo selvsagt barnefar :)

Har du bilder av barnet på face, eller et det et prinsipp du og far har at bilder av barnet skal ikke deles der?

Det er bare mitt barn.. Vi har ingen avtale om det, men ingen av oss bruker henne som profilbilde. Vi har henne i album inne på den private siden da.

Skrevet

Jeg har forøvrig nulltoleranse på at andre legger ut bilde av mitt barn på nettet (jeg gjør det heller ikke selv), og jeg sier i fra til folk som har lagt ut bilde at jeg setter pris på at det blir fjernet. Det gjør folk da. :-)Anonymous poster hash: 66e4c...ecd

Hi hi, jeg ble også litt forvirret over at faren din var utro mot deg... ;)

Anonymous poster hash: c6160...caa

Sorry! Var ikke meningen å forvirre en stakkars dibber :P

Skrevet

Hmm.. reposting av innlegg? Dette har jeg lest før her inne. Husker særlig dette fra innlegget "Datteren får heller ikke stå opp når hun våkner, hun må være på rommet til far står opp. Dette til tross for at samboeren står opp med deres felles småbarn..". Sykt.

Anonymous poster hash: edca6...600
Skrevet

Hmm.. reposting av innlegg? Dette har jeg lest før her inne. Husker særlig dette fra innlegget "Datteren får heller ikke stå opp når hun våkner, hun må være på rommet til far står opp. Dette til tross for at samboeren står opp med deres felles småbarn..". Sykt.

Anonymous poster hash: edca6...600

Jeg har nok skrevet om det før ja..Nå handler det om profilbilde da :)

Skrevet

Det er bare mitt barn.. Vi har ingen avtale om det, men ingen av oss bruker henne som profilbilde. Vi har henne i album inne på den private siden da.

Å bare ha bilde av stebarnet og ikke sine egne er jo veldig merkelig? Har du snakket med barnefar? Syns deg er rart...

Skrevet

Da ville jeg ha tatt en telefon til eksen med en gang, og krevd atr hun tar ned bildet. Om ikke ville jeg ha kontaktet Facebook.

Ikke greit! Psyko dame!

Anonymous poster hash: 02e7d...812

Enig med denne!

Anonymous poster hash: 2b512...8af

Skrevet

Å bare ha bilde av stebarnet og ikke sine egne er jo veldig merkelig? Har du snakket med barnefar? Syns deg er rart...

Nei, jeg har ikke snakket med han. Det er jo liten vits i med de store tøflene han har grodd.. Det var en venninne som tipset meg. 

Skrevet

Det er IKKE greit å ha bilde av andres barn på sosiale medier uten samtykke! Uansett hvem som legger det ut. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal legge ut bilder av barn, hva om barnet ikke selv vil at det skal sirkulere bilder av det rundt på nett?

Anonymous poster hash: 9fc88...c5a
Skrevet

Åååå kjenner jeg blir sint på dine vegne. Drittkjerring. Hvorfor gar hun gjort det? For å olage deg. Send mld til bf og si han skal gi henne beskjed om å ta det vekk. Føler med deg som må holde ut med henne. Du virker tålmodig. :-)

Anonymous poster hash: 8ec72...2f0

Skrevet

Jeg mistenker at denne dama har gjort dette for å "plage deg litt".

Så hva med å  bare la henne få ha profilbildet av datteren din i fred, istedenfor å vise henne at det plager deg. ;)

For øvrig er jeg enig med deg, og hadde ikke likt dette selv.

Skrevet

Så hva med å  bare la henne få ha profilbildet av datteren din i fred, istedenfor å vise henne at det plager deg. ;)

Det er det som er "planen" min, men det hadde gitt en tilfredsstillelse å rase litt også..:P 

Skrevet

Så hva med å bare la henne få ha profilbildet av datteren din i fred, istedenfor å vise henne at det plager deg. ;)

Det er det som er "planen" min, men det hadde gitt en tilfredsstillelse å rase litt også..:P

Hva med å ta hennes bilde som ditt profilbilde ;) kanskje hun tar hintet?

Skrevet

Barnet vokser opp med halvsøsken. At "stemor" behandler ungene så likt at hun også har bilde av stedatteren og ikke bare sine egne barn på FB tror jeg er bare bra. Dette er ikke noen fremmed dame. Det er hun som fungerer som mor når barnet er hos far. At hun ikke har noe godt forhold til deg er synd, men ikke la det gå ut over barnet ved å markere at hun ikke skal behandles likt med småsøsknene.

Anonymous poster hash: fb6d9...0a5
Skrevet

Det er IKKE greit å ha bilde av andres barn på sosiale medier uten samtykke! Uansett hvem som legger det ut. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal legge ut bilder av barn, hva om barnet ikke selv vil at det skal sirkulere bilder av det rundt på nett?

Hun bor jo sammen med barnets far. Da tror jeg nok samtykket er i orden. Det holder at en av foreldrene sier ja.

Skrevet

Hun bor jo sammen med barnets far. Da tror jeg nok samtykket er i orden. Det holder at en av foreldrene sier ja.

Det stemmer. Så lenge far har foreldreansvar kan han samtykke.

Men det er sinnsykt spesielt å ha andre sine barn som profilbilde.....

Anonymous poster hash: f7843...ac3

Skrevet

Det stemmer. Så lenge far har foreldreansvar kan han samtykke.

Men det er sinnsykt spesielt å ha andre sine barn som profilbilde.....

Anonymous poster hash: f7843...ac3

Dette stemmer nok. Men jeg vil tenke at det er naturlig at den som er mest restriktiv har vetorett i alt som angår bilder og Internett.

Skrevet

Hi

Ta deg en bolle, kanskje du blir kvitt bitterheten!!

Anonymous poster hash: 08a5e...125

Skrevet

Hadde bedt ho fjerne det om dere som foreldre er selektive med bilder på nett. Å hadde hun nekta møte på familievernkontoret hadde jeg kalt inn far, og fortalt at hun ikke får stå opp eller snakke med deg inne ikke er greit.

Å hadde barnet klage på dama hadde jeg holdt holdt barnet mitt hjemme, du er mammaen og barnet bør få ha kontakt med deg når hun vil det, ute og inne. Be far ha samvær hos deg om det er et stort problem og dattra ikke vil dit og ikke få snakke med deg.

Anonymous poster hash: ed2f2...deb

Skrevet

Det er ikkje berre for å vise omverdenen for ei fantastisk stemor ho er då?

Eg hadde bedt ho ta det bort, om det ikkje er slik at alle borna er avbilda på same biletet. Rimeleg spesielt at ho velger denne løysinga.

Skrevet

Hadde rapportert direkte til facebook.

Anonymous poster hash: e7c12...efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...