Gå til innhold

Hvem er den skyldige dibberen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.. De visste jo ikke engang at det hadde skjedd før etterpå.. Teit å lage en sak av!

Anonymous poster hash: 5bc43...abd

Skrevet

Blir faktisk flau på foreldrenes vegne. Tenk å være så dum

Anonymous poster hash: ea2f0...6f3

Skrevet

Du vet vi er i agurknyhetstid?

Det er på denne tiden av året slike meningsløse nyheter kommer.

Anonymous poster hash: 0034d...ac3

Skrevet

Ja ja, hva skal man si. 

Anonymous poster hash: 43b28...1b9
Skrevet

Du vet vi er i agurknyhetstid?

Det er på denne tiden av året slike meningsløse nyheter kommer.

Anonymous poster hash: 0034d...ac3

Men det er faktisk lov å ikke stille opp..

Anonymous poster hash: 5bc43...abd

Skrevet

Huff. Er det mulig.

Og hva er poenget med bomull og pyrisept på et lite, overfladisk skrubbsår uten rusk i?

Hysteriske foreldre.

Skrevet

Syns egentlig det er verre at de i det hele tatt setter igjen et barn på 1,5 på et lekeland. Sånn jeg har forstått det var barnet plassert der mens foreldrenes shoppet. Hadde selvfølgelig tilsyn fra ansatte, men syns 1,5 år er litt lite.

Anonymous poster hash: 1153f...937

Skrevet

Syns egentlig det er verre at de i det hele tatt setter igjen et barn på 1,5 på et lekeland. Sånn jeg har forstått det var barnet plassert der mens foreldrenes shoppet. Hadde selvfølgelig tilsyn fra ansatte, men syns 1,5 år er litt lite.

Njaa.

"Hendelsen fant sted lørdag formiddag. Sammen med sin onkel lekte den ett år og syv måneder gamle jenta i lekelandet Hiv O´Hoi på Sirkus Shopping, mens mora og faren satt og så på."

Sånn sett er det jo merkelig at de merket det først da de skulle spise...?

Anonymous poster hash: b668f...4de

Skrevet

Syns egentlig det er verre at de i det hele tatt setter igjen et barn på 1,5 på et lekeland. Sånn jeg har forstått det var barnet plassert der mens foreldrenes shoppet. Hadde selvfølgelig tilsyn fra ansatte, men syns 1,5 år er litt lite.Anonymous poster hash: 1153f...937

Njaa."Hendelsen fant sted lørdag formiddag. Sammen med sin onkel lekte den ett år og syv måneder gamle jenta i lekelandet Hiv O´Hoi på Sirkus Shopping, mens mora og faren satt og så på."[/size] Sånn sett er det jo merkelig at de merket det først da de skulle spise...? Anonymous poster hash: b668f...4de
Aha. Hadde ikke fått med meg det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...