Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Mtp utseendet og magen etter graviditeten? Magen min henger og er full av strekkmerker, både på kryss og tvers. Det er omtrent strekkmerker i strekkmerkene også. Det ser så fælt ut, har store komplekser, tør nesten ikke å dra ut til byen og handle føler meg dårlig hver gang, veldig dårlig selvbilde. "Shapingundertøy" hjelper til en viss grad, men presser henger bare litt flatere, man ser fortsatt at magen henger! Går i store, posete klær. Ser sjelden noen bilder av noen som ser like ille ut sånn sett som meg! Folk klager over kroppen sin, og jeg tenker at de ser i hvertfall 10 ganger bedre ut enn meg. Ser på vg nå at vg+ har artikler om "slik ser mammakroppen ut etter fødsel" og det slo meg at ingen av dem så ille ut, sammenlignet med meg... Flere som har det på samme måte? Anonymous poster hash: 51b44...2d2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Kan det være at de tenker det samme om deg? At du ser 10 ganger bedre ut en de;) Anonymous poster hash: 79f1e...5b8
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Kan det være at de tenker det samme om deg? At du ser 10 ganger bedre ut en de;) Anonymous poster hash: 79f1e...5b8 Nei tviler på at de ønsker seg større heng enn de allerede har! Anonymous poster hash: faf43...9e0
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Kan det være at de tenker det samme om deg? At du ser 10 ganger bedre ut en de;) Anonymous poster hash: 79f1e...5b8 Nei tviler på at de ønsker seg større heng enn de allerede har! Anonymous poster hash: faf43...9e0 Det gjør de nok ikke - men kanskje ditt heng ikke er så stort som du tror? Det er merkelig med oss voksne jenter er at vi alltid fokuserer på det negative og også overdriver det negative ved oss selv! Tenk om vi kunne beholdt selvtilliten til 4-5 åringene - det er ikke måte på så flink og flotte de syns de er;) og det er de jo også Anonymous poster hash: 79f1e...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå