Gå til innhold

Var på stranden i dag og så

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på stranden i dag og så drøssevis av småbarn kledd i både bikini eller løp nakne. Ingen av dem brydde seg om hva hverandre hadde på seg, eller om badetøyet deres var for kroppsfiksert.

Og verden står enda. Er det ikke fasinerende, alle dere dib-damer som skriker opp om bikini på barn eller nakenhet?

Anonymous poster hash: 9d613...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er bare her inne jeg møter slikt hysteri

Anonymous poster hash: cc628...ac9

Skrevet
:) mine barn er så store nå at de velger ut badetøy selv.de vil ha sporty bikini som de kan turne i,
Skrevet

Heh, ja, der kan man se, de gærne samles på internett

Anonymous poster hash: 6c123...012

Skrevet

Verden vil ikke falle pga barn i bikini men tror ikke du har forstått hvorfor noen synes bikini på små barn er upassende eller unødvendig 😀

Skrevet

Verden vil ikke falle pga barn i bikini men tror ikke du har forstått hvorfor noen synes bikini på små barn er upassende eller unødvendig

Joda,jeg forstår at noen synes bikini på barn er unødvendig og seksualiserende. Synes barna det selv,nei.

Så hvorfor bry seg sånn opp? At et badetøy er delt på midten eller henger sammen er da irrelevant?

Hi

Skrevet

Når ble barnas syn på ting den rådende målestokk når voksne msk skal gjøre vurderinger? Ærlig talt! At barna ikke brydde seg betyr vel ingen verdens ting i denne sammenheng? For et nepe-innlegg!

Anonymous poster hash: 06e28...c7b

Skrevet

Når ble barnas syn på ting den rådende målestokk når voksne msk skal gjøre vurderinger? Ærlig talt! At barna ikke brydde seg betyr vel ingen verdens ting i denne sammenheng? For et nepe-innlegg!Anonymous poster hash: 06e28...c7b

Hva betyr noe da? At noen voksne synes bikini er sexy? Det er da barna som går i klærne, og om de tenker på dette som vanlig badetøy og ikke som noe "sexy" , hvorfor er det så fælt?

Var forøvrig en strand med flere hundre folk,og kunne telle barna i badedrakt på en hånd. Det gikk i bikini,uv-drakt og naken. Så da var vi visst en hel åker av neper. Heller være det en ei prippen surmaga megge

Hi

Skrevet

Voksne som ser på barn på en seksuell måte, vil jo gjøre det uansett om barna er nakne, ikledd uv-drakt, vanlig badedrakt eller bikini. Dessverre.

Anonymous poster hash: 83aa1...84f

Skrevet

Verden vil ikke falle pga barn i bikini men tror ikke du har forstått hvorfor noen synes bikini på små barn er upassende eller unødvendig

Joda,jeg forstår at noen synes bikini på barn er unødvendig og seksualiserende. Synes barna det selv,nei.

Så hvorfor bry seg sånn opp? At et badetøy er delt på midten eller henger sammen er da irrelevant?

Hi

Fordi vi, sakte men sikkert, lærer jenter som ikke har noen pupper å holde på plass, at de er en del av kroppen som skal skjules. "Seksualisering" handler om mye mer enn pedofile og å se på barn som noe seksuelt, det handler også om at vi definerer barna utfra kjønn tidligere og tidligere, og en bikini gjør dette på et kroppslig nivå. En kjole, dukker, biler og jentelego går på interesser, en bikini dekker til en del av kroppen som strengt tatt ikke finnes enda på små barn.

Jeg tror ikke barn blir "skadet for livet" eller at verden går under dersom jenter går i bikini men det er en interessant diskusjon som er litt for stor og viktig til at man skal prøve å latterliggjøre de som har tanker og meninger rundt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...