@nonym Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Laget gipsavstøpning av lille når han var baby. Klarte å miste den så den gikk i to. Vet noen hva den kan limes med? Om det går? Kan ikke lage ny, et to år siden vi laget..:-p
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 På hobbysenter kan de hjelpe dere De har sterkt lim som kan lime porselen og lignende, også gips Anonymous poster hash: b7f68...0eb
@nonym Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2014 På hobbysenter kan de hjelpe dere De har sterkt lim som kan lime porselen og lignende, også gips Anonymous poster hash: b7f68...0eb takk!!' Panduro f eks?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 På hobbysenter kan de hjelpe dere De har sterkt lim som kan lime porselen og lignende, også gips Anonymous poster hash: b7f68...0eb takk!!' Panduro f eks? Ja Jeg klarte å knuse en lampe, og fikk god hjelp av dem. Lykke til! (Trodde forresten en avstøpning av en lime var den nye fad-en, helt til jeg leste innlegget ditt, hehe!) Anonymous poster hash: b7f68...0eb
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 På hobbysenter kan de hjelpe dere De har sterkt lim som kan lime porselen og lignende, også gips Anonymous poster hash: b7f68...0eb takk!!' Panduro f eks? Ja Jeg klarte å knuse en lampe, og fikk god hjelp av dem. Lykke til! (Trodde forresten en avstøpning av en lime var den nye fad-en, helt til jeg leste innlegget ditt, hehe!) Anonymous poster hash: b7f68...0eb haha :-) Anonymous poster hash: b12cc...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå