Gå til innhold

Bekkenløsningen har kommet..


Tirilill

Anbefalte innlegg

...og kjenner at jeg faktisk er glad.

Ikke akkurat for bekkenløsningen, men fordi jeg da vet at hormonene stiger. Har hatt bekkenløsning i alle mine svangerskap og det er forventet. Kjenner det foreløpig kun når jeg har bært tung og slik som i går etter en sykkeltur. Hadde MA i februar og er redd for at det skal gå samme vei denne gangen. Alle svangerskapsymptomer kom til meg. Så lenge frøet vokser og lever kan jeg gjerne ha vondt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en slags ubehag fra korsryggen på ene siden som "stråler" ned i foten. Ubehagelig å gå mye, og stå. Hva kan dette være? Dette er ikke slikt som bekkenløsning vell? Er bare 8+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som isjias smerter. Ikke helt uvanlig når man er gravid. Jeg har det samme. Kommer vanligvis senere i svangerskapet. Jeg har hatt bekkenløsning og isjiassmerter i alle mine svangerskap. Begynner stadig tidligere i svangerskapene. Det går heldigvis over etter hvert når ungen er født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme isjassmerter! Er bekkenlåsning, hjelper noe med kiropraktorbehandling. Fikk det i uke 8-9 forrige gang, meldte seg litt i går igjen hos meg(8+4)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slags ubehag fra korsryggen på ene siden som "stråler" ned i foten. Ubehagelig å gå mye, og stå. Hva kan dette være? Dette er ikke slikt som bekkenløsning vell? Er bare 8+1

 

Svangerskaps isjass.. Hatt d med begge mine! :) vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har en slags ubehag fra korsryggen på ene siden som "stråler" ned i foten. Ubehagelig å gå mye, og stå. Hva kan dette være? Dette er ikke slikt som bekkenløsning vell? Er bare 8+1

 

Svangerskaps isjass.. Hatt d med begge mine! :) vondt.

 

takk for svar! hmm, får høre md legen når jeg skal på førstekontroll den 4 aug :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...