Gå til innhold

Lærerutdanning heltid/deltid, HiST/HiNT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kommet inn på lærerutdanninga på heltid på HiST - lurer på å søke om delitd på HiNT.

 

Noen med erfaringer? Jeg må/bør jobbe mest mulig ved siden av. Eneste ulempen jeg kommer på nå er at jeg må reise et godt stykke til samlinger ved HiNT og at det er over 5 år.



Anonymous poster hash: a002e...e31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen :huh: ?



Anonymous poster hash: a002e...e31
Skrevet

Alle er ute i finværet... :P Følger med på tråden da jeg har lurt på det samme. Det de sier selv på studiesteder som tilbyr lærerutdanning på deltid, er at det kan la seg kombinere med 50% stilling ved siden av. Men det er jo store individuelle forskjeller der....



Anonymous poster hash: a24fb...03b
Skrevet

Har studert 50% og jobbet 75% tidligere. Men det ser ut til at jeg ikke kommer til å velge deltid, dessverre. Skulle helst gjort det, men siden HiST ikke greier å opprette et liknende tilbud går det ikke. Det blir for mye styr med pendling og nåværende jobb.



Anonymous poster hash: a002e...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...