Gå til innhold

Noen med magefølelese av kjønn?


Reese

Anbefalte innlegg

Det er jo en spennene tid vi går i møte jenter :)

 

Jeg bare tenker jo litt vel mye på kjønn denne gang, noen andre?

 

Jeg har to jenter fra før, ny mann og har en bestemt følelese av at det er en gutt inni der denne gang :)

 

Har ingen typiske symptomer enda så derfor følelse av gutt, sov jo gjennom hele 1 trimester med de 2 første, men nå struttes det av energi :)

 

Hva tror dere? så kan vi se om det stemmer i denne tråden etterhvert som vi får vite ( de av oss som vil vite da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

logiskt sett så får jeg mest sannsynlig gutt :) da begge våre foreldre har flest gutter ++ :)

 

men tror faktisk det er en jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har anlegg for tvillinger, men tror/håper ikke jeg får det. Har magefølelse på en gutt, men blir spennende å se :)

Endret av chaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde først magefølelse at det er gutt, men ble spådd jente og til nå har symptomene vært like som forrige gang, da fikk vi jente, så magefølelsen er forvirra :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2 jenter med en annen mann, og har nå faktisk magefølelse på en gutt :-) ingen gutter enda i vår familie så d hadde vært veldi gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 gutter fra før, og har på følelsen at jeg kommer til å forbli "guttemamma".. :-p MEN det kinesiske kartet sier jente, og jeg er ikke så kvalm denne gangen som jeg har vært de 2 andre gangene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har magefølelse på jente.

Er kvalm hele dagen, noe jeg ikke var en eneste dag med gutten. Når jeg fikk gutt sist hadde jeg magefølelse på gutt helt fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 jenter med en annen. Men føler jente denne gangen. Bortsett fra at jeg er dårlig nå noe jeg ikke var m jentene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang "visste" vi at det var gutt( og hadde rett 😃), nå "vet" vi at det er jente. Spennende å finne det ut i mars!:) ( vi vil ikke vite det på ul :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...