Gå til innhold

Stor baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt, om noen vil ta seg tid til å svare er det fint. Min baby på 5,5 uker veier 5900g og er 59 lang. Jeg lurer på om noen har erfaring med babyer på "den størrelsen" og som nå er rundt 2-3 år. Hvordan har de vokst? Er de fremdeles store for alderen ?

Anonymous poster hash: 567a8...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var 5200 allerede ved fødselen og hadde en jevn vekstkurve (høyt over kurven) frem til han begynte å gå. Da stagnerte på en måte kiloene og centimeterne kom istedet. Normalt slank kroppsbygning fra skolealder og fremdeles nå i en alder av 15 år.

Anonymous poster hash: d1062...bc7

Skrevet

Min baby var litt større enn det på samme alder. Jente, men fra 1 års alder gikk det saktere. Og hun har vært helt normalt høy, og normalvektig i alle år, er nå 13 år.

Anonymous poster hash: 2820d...124
Skrevet

Min var 4,5 kg og 50 cm da han ble født. Desidert tyngst på barselgruppa. Skikkelige valker på lår og armer :-)

Men før han var året hadde alle tatt han igjen i vekt og noen også gått forbi han.

Han ble en veldig slank gutt, og er det fortsatt. Nå er han 6,5 år, 120 cm og veier 18,5 kg.

Skrevet

Min var ca 4000g ved fødsel og og har alltid vært høyt på skalaen både på vekt og høyde. Litt tynn i forhold til høyden. Nå har han akkurat blitt 3 og er 105cm og 17.5 kg. Fortsatt lang og tynn selv om han er tung;-)

Skrevet

Jenta mi var 4858 g da hun ble født, men fortsatte ikke å være stor. Hun fulgte sin egen kurve og la på seg og vokste jevnt hele veien, men da hun var 1 år var hun veldig lita, nett og "dukkete".

Nå er hun 7 år og fremdeles ganske lita, en av de laveste jentene i klassen, lita og nett.

Anonymous poster hash: 087f0...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...