Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Vi kom hjem fra ferie sent i går kveld, og reiser på ferie før legekontoret åpner i morgen. Har lest meg frem til at uvi kan gå over av seg selv, men så er vi prøvere også. Er ca. 3 dpo. Derfor vet jeg ikke om det er skadelig og gå med det... Tenk om vi plutselig har blitt gravide (pp. 20). Men får man antibiotika på legevakten for dette? Har veldig vondt når jeg går på do. Veldig trykk nederst i magen etter at jeg har vært på do. Samt at jeg må på do hele tiden, å det kommer bare bittelitt. Jeg klarer omtrent ikke holde meg til jeg kommer meg på do. Så jeg syns det høres veldig ut som uvi. Men har kun hatt det en gang før for lenge siden. Hva hadde du gjort? Har kjøpt inn tranebærjuice, men vet ikke om det virker mer forebyggende? Anonymous poster hash: 9c7fb...90d
Gustav Klitt Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 I din situasjon ville jeg ha dratt på legevakta. Mest fordi du ikke vet hvordan det vil utvikle seg mens du er på ferie. På legevakta hvor jeg jobber er det helt stuerent å komme med uvi
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Jeg sliter med dette, og prøver alltid å drikke det bort selv. Men når det blir så vondt at det går ut over alt annet og jeg bare løper på toalettet, kontakterjeg alltid lege. Har vært mange ganger på legevakta, og får alltid medisiner. Husk at hvis man går får lenge med ubehandlet uvi, kan man få nyrebekkenbetennelse. Klarer du ikke å drikke det bort, hadde jeg kontaktet dem. Prøv vann med sitron i. Anonymous poster hash: be23a...454
<3 2G <3 Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Ring de nå, er best å dra tidlig på dagen. Ikke godt å gå med uvi ubehandlet.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Takk for svar! Tok en tlf. Så ble legevakten.. Anonymous poster hash: 9c7fb...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå