Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Vi er i Abra Havn nå, og vi har bare is-kaldt vann i dusjen! Det ble en frisk start på dagen. Kjipt å ikke få varmt vann når man betaler så dyre dommer for å bo her. Anonymous poster hash: 4bf5e...cec
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Da må dere si ifra og kreve kompensasjon. Anonymous poster hash: a9531...9ff
Sint naken biltyv Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Da må du rett og slett si ifra og kreve kompensasjon.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Får nok ingen kompensasjon. Samme skjedde med oss på et dyret hotell i København for noen dager siden. Anonymous poster hash: 85527...8b3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Trodde det var en varmtvannstank i hver leilighet i skapet i gangen? Har dere brukt mye varmtvann kanskje....? Vi var 6 pers, ikke problem med vannet siden vi dusjet ganske kjapt for å sørge for at det var nok varmtvann til alle. Anonymous poster hash: 57199...2cd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Det er en varmtvannsbereder pr hus, ikke pr leilighet. Så de i den andre leiligheten kan bruke opp alt varmvannet slik at det ikke er noe igjen til dere. Opplevde det samme. Anonymous poster hash: b3c88...5a3
mamma_til_verdens_beste Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Vi var 6 personer, alle fikk dusjet hver kveld. Si i fra, kanskje berederen er gåen.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Jeg tror nok ikke at det var brukt opp, for vi kom i fem-tiden i går. Da var det ikke varmt vann, men jeg tenkte ikke så mye på det. Jeg gikk i dusjen litt før sju idag, og da merket jeg det veldig godt. Så tidlig blir nok ikke vannet oppbrukt. Tror vel heller at varmtvannstanken må være kaputt. Håper de ordner det til i ettermiddag Men bortsett fra det så er Abra Havn supert! Anonymous poster hash: 4bf5e...cec
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Vi har fortsatt ikke varmt vann, og nå har vi fått kompensasjon i form av gratis frokost i morgen. Jaja, vel og bra det, men det veier virkelig ikke opp for muligheten til å kunne ta seg en varm dusj. Standarden i leiligheten skuffer meg veldig, men vi har nok bare hatt uflaks. Anonymous poster hash: 4bf5e...cec
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Trøst deg med at frokost med sjørøvere er en fantastisk opplevelse!!! Skjønner likevel frustrasjonen.. Men det kan skje over alt.. Vi har bodd to ganger i Abra og har aldri hatt noe problem. Vi er vare slått i bakken av komforten i leilighetene og ikke minst servicen fra de som jobber der både som personell og skuespillere! Gled dere MASSE til frokosten i morgen Anonymous poster hash: bc844...90b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Vi hadde frokost med sjørøverne i dag. Det var en fantastisk opplevelse! Men den frokosten vi har fått i morgen er "vanlig" sjørøverfrokost her på kroa Anonymous poster hash: 4bf5e...cec
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Også koster det flesk. Dårlig Anonymous poster hash: 8e941...4b1
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Også koster det flesk. Dårlig Anonymous poster hash: 8e941...4b1 Selve det å bo der er faktisk ikke dyrere enn å bo på hotell. Og med tanke på hva man får av underholdning, kan ikke et tilfelle av manglende varmevann være nok til å kategorisere det som dårlig. Men HI burde kanskje fått tilbud om en gratis natt eller noe hvis varmevann ikkek tilbake - eventuelt gratis inngang i park/badeland Anonymous poster hash: bc844...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå